Při poskytování služeb a analýze návštěvnosti nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Vzdělávací kurzy: Práce s klientem | Jihomoravský kraj

V této kategorii naleznete kurzy, které nejen pracovníkům v sociálních službách pomohou při práci s klienty. Jedná se například o nácvik různých druhů komunikace, kreativních metod a technik práce s klienty včetně dětí, seniorů, duševně nemocných či drogově závislých. Některé kurzy se zabývající přístupem ke klientům s problematickým chováním, základy práce s obětmi znásilnění či rodinami v rozvodové situaci. V nabídce je také několik kurzů ergoterapie nebo arteterapie.

Pokud Vás zajímá rozvoj dalších dovedností v pečovatelské či ošetřovatelské práci, navštivte kategorii Rozvoj kompetencí pečovatele. Zde naleznete kurzy týkající se například paliativní péče, prevence syndromu vyhoření či manažerských dovedností v oblasti sociálních služeb. Kategorie Právo v sociálních službách nabízí vhled do právní problematiky sociálních služeb. Jde o kurzy zabývající se například exekucemi, sociálními dávkami či právní stránkou opatrovnictví.

Nevíte-li si však rady s výběrem vhodného kurzu nebo rekvalifikace, můžeme vám pomoci. Kontaktujte nás e-mailem na info@vzdelavanivsem.cz nebo volejte na tel. 547 215 588.

V kategorii Práce s klientem je aktuálně
190 vzdělávacích a rekvalifikačních kurzů od 18 vzdělavatelů.
Zobrazit kurzy v celé ČR

Filtrovat výběr podle

Zobrazení
Místo konání
Statut kurzu
Datum od
Cena do
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
Fyziologické potřeby, bezpečí, uznání, seberealizace a kognitivní potřeby klientů. Změny v seniorském věku, medicínské, sociální. Instabilita, poruchy hybnosti, pokles svalové síly, poruchy…
17. 12. 2018
Úvod do práce s agresivním klientem
Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou agresivního chování tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na agresivní chování klientů, ale…
17. 12. 2018
Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé…
17. 12. 2018
Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v…
18. 12. 2018
Reminiscence – práce se vzpomínkami
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s reminiscenční terapií tak, aby po jeho absolvování znali nejen její hlavní přínosy a limity, ale aby také získali základní praktické dovednosti…
18. 12. 2018
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
18. 12. 2018
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o…
18. 12. 2018
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou syndromu demence tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů s demencí, ale aby také…
18. 12. 2018
Obtížné situace v práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Pozornost bude zaměřena zejména na téma prevence těchto situací. Zvláštní zřetel…
19. 12. 2018
Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů
Seminář seznámí účastníky s možnostmi efektivního zvládání komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů. Účastníci se dozví informace o typologii klientů a různých motivech jejich jednání a…
19. 12. 2018
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
19. 12. 2018
Krátké intervence při práci s nemotivovanými klienty sociálních služeb
Seminář se zaměřuje na jednoduché a efektivní intervenční a motivační techniky při práci s klientem v časové tísni nebo během časově omezené spolupráce. Hlavním cílem školení je nabídnout…
19. 12. 2018
Expresivní terapie – aktivizace lidí s mentálním postižením s využitím osobního prožitku
Účastníci semináře se seznámí s postavením expresivních terapií v systému speciálně pedagogických terapií a jejich uplatněním při aktivizaci klientů s mentálním postižením. Ve strukturovaných…
19. 12. 2018
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina,…
20. 12. 2018
Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality
Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou inspekcí kvality sociálních služeb v celé její šíři a aktuálním zněním, zmenšit obavu z inspekcí kvality a posílit a podpořit motivaci k…
20. 12. 2018
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o…
15. 1. 2019
1 2 3 ... 10 11 12

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás Aktivní vzdělavatelé


Potřebujete pomoc?
Kontaktujte nás.