Při poskytování služeb a analýze návštěvnosti nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Vzdělávací kurzy: Rozvoj kompetencí pečovatele | Jihomoravský kraj

Jste pracovníkem v sociálních službách a hledáte možnosti seberozvoje? Nejen při pečovatelské a ošetřovatelské činnosti je důležité neustále doplňovat
a rozšiřovat dovednosti. Patří mezi ně komunikace, techniky práce s různými věkovými skupinami klientů od dětí až po seniory, prevence syndromu vyhoření a základy krizové intervence. Dále třeba úvod do manažerských dovedností v oblasti sociálních služeb, vhled do paliativní péče nebo diagnostiky a prevence různých druhů onemocnění. V nabídce je také mnoho sebezkušenostních kurzů.

Je-li středem vašeho zájmu konkrétní práce s klientem, naleznete další užitečné kurzy v kategorii Práce s klientem. Pro získání odborné kvalifikace pečovatele se podívejte na relevantní kurzy v kategorii Pracovník v sociálních službách. Vhled do právní tematiky sociálních služeb přinesou kurzy
v kategorii Právo v sociálních službách. Zde naleznete kurzy zabývající se právem v sociálních službách, sociálními dávkami, exekučním řízením atd.

Nevíte-li si však rady s výběrem vhodného kurzu nebo rekvalifikace, můžeme vám pomoci. Kontaktujte nás e-mailem na info@vzdelavanivsem.cz nebo volejte na tel. 547 215 588.

V kategorii Rozvoj kompetencí pečovatele je aktuálně
198 vzdělávacích a rekvalifikačních kurzů od 19 vzdělavatelů.
Zobrazit kurzy v celé ČR

Filtrovat výběr podle

Zobrazení
Místo konání
Statut kurzu
Datum od
Cena do
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
Fyziologické potřeby, bezpečí, uznání, seberealizace a kognitivní potřeby klientů. Změny v seniorském věku, medicínské, sociální. Instabilita, poruchy hybnosti, pokles svalové síly, poruchy…
17. 12. 2018
Úvod do práce s agresivním klientem
Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou agresivního chování tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na agresivní chování klientů, ale…
17. 12. 2018
Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé…
17. 12. 2018
Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v…
18. 12. 2018
Reminiscence – práce se vzpomínkami
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s reminiscenční terapií tak, aby po jeho absolvování znali nejen její hlavní přínosy a limity, ale aby také získali základní praktické dovednosti…
18. 12. 2018
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
18. 12. 2018
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o…
18. 12. 2018
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou syndromu demence tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů s demencí, ale aby také…
18. 12. 2018
Obtížné situace v práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Pozornost bude zaměřena zejména na téma prevence těchto situací. Zvláštní zřetel…
19. 12. 2018
Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů
Seminář seznámí účastníky s možnostmi efektivního zvládání komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů. Účastníci se dozví informace o typologii klientů a různých motivech jejich jednání a…
19. 12. 2018
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
19. 12. 2018
Krátké intervence při práci s nemotivovanými klienty sociálních služeb
Seminář se zaměřuje na jednoduché a efektivní intervenční a motivační techniky při práci s klientem v časové tísni nebo během časově omezené spolupráce. Hlavním cílem školení je nabídnout…
19. 12. 2018
Expresivní terapie – aktivizace lidí s mentálním postižením s využitím osobního prožitku
Účastníci semináře se seznámí s postavením expresivních terapií v systému speciálně pedagogických terapií a jejich uplatněním při aktivizaci klientů s mentálním postižením. Ve strukturovaných…
19. 12. 2018
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina,…
20. 12. 2018
Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality
Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou inspekcí kvality sociálních služeb v celé její šíři a aktuálním zněním, zmenšit obavu z inspekcí kvality a posílit a podpořit motivaci k…
20. 12. 2018
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o…
15. 1. 2019
1 2 3 ... 10 11 12

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás Aktivní vzdělavatelé


Potřebujete pomoc?
Kontaktujte nás.