Při poskytování služeb a analýze návštěvnosti nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací
Zpět na vyhledávání kurzů

Vzdělávací kurzy: Rozvoj kompetencí pečovatele | Jihomoravský kraj


Jste pracovníkem v sociálních službách a hledáte možnosti seberozvoje? Nejen při pečovatelské a ošetřovatelské činnosti je důležité neustále doplňovat
a rozšiřovat dovednosti. Patří mezi ně komunikace, techniky práce s různými věkovými skupinami klientů od dětí až po seniory, prevence syndromu vyhoření a základy krizové intervence. Dále třeba úvod do manažerských dovedností v oblasti sociálních služeb, vhled do paliativní péče nebo diagnostiky a prevence různých druhů onemocnění. V nabídce je také mnoho sebezkušenostních kurzů.

Je-li středem vašeho zájmu konkrétní práce s klientem, naleznete další užitečné kurzy v kategorii Práce s klientem. Pro získání odborné kvalifikace pečovatele se podívejte na relevantní kurzy v kategorii Pracovník v sociálních službách. Vhled do právní tematiky sociálních služeb přinesou kurzy
v kategorii Právo v sociálních službách. Zde naleznete kurzy zabývající se právem v sociálních službách, sociálními dávkami, exekučním řízením atd.

Nevíte-li si však rady s výběrem vhodného kurzu nebo rekvalifikace, můžeme vám pomoci. Kontaktujte nás e-mailem na info@vzdelavanivsem.cz nebo volejte na tel. 547 215 588.

V kategorii Rozvoj kompetencí pečovatele je aktuálně
170 vzdělávacích a rekvalifikačních kurzů od 18 vzdělavatelů.
Zobrazení
Místo konání
Statut kurzu
Datum od
Cena do
Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem - didaktické principy vzdělávání
Mentální retardace - pojem, charakteristika, klasifikace, dělení MR, hodnocení MR dle IQ, etiologie, možnosti a způsoby prevence vzniku mentálního postižení. Downův syndrom - charakteristika,…
otevřený termín
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v…
otevřený termín
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v…
otevřený termín
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina,…
otevřený termín
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina,…
otevřený termín
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina,…
otevřený termín
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina,…
otevřený termín
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS)
Seminář má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci setkávají s projevy autistického chování u dospělých klientů, s postupy, když běžné či doporučované prostředky komunikace nefungují.…
otevřený termín
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS)
Seminář má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci setkávají s projevy autistického chování u dospělých klientů, s postupy, když běžné či doporučované prostředky komunikace nefungují.…
otevřený termín
Sociální komunikace s dospělými klienty s autismem (PAS)
Seminář má za cíl seznámit pracovníky, kteří se při své práci setkávají s projevy autistického chování u dospělých klientů, s postupy, když běžné či doporučované prostředky komunikace nefungují.…
otevřený termín
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
otevřený termín
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
otevřený termín
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
otevřený termín
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
otevřený termín
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti…
otevřený termín
Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé…
otevřený termín
1 2 3 4 5 ... 8 9 10

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás Aktivní vzdělavatelé