Při poskytování služeb a analýze návštěvnosti nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací
Zpět na vyhledávání kurzů

Rekvalifikace a kurzy: Speciální pedagogika | Jihomoravský kraj


Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro oblast speciální pedagogiky, získáte přehled ve facilitacích metodách a všeobecné komunikaci s klientem s vybranými diagnózami. Součástí je i výuka znakového jazyka či krizové intervence a bazální stimulace. Speciální pedagogika se zabývá celou škálou zákonitostí rozvoje, péče, výchovy a vzdělávání lidí s nějakým druhem postižení či znevýhodnění. Zároveň klade důraz na jejich socializaci, k čemuž slouží právě výchova a vzdělávání jedinců se speciálními potřebami.

V kategorii Speciální pedagogika je aktuálně
27 vzdělávacích a rekvalifikačních kurzů od 8 vzdělavatelů.
Zobrazení
Místo konání
Statut kurzu
Datum od
Cena do
"ŠABLONA" - Reedukace specifických poruch učení – příklady z praxe
Dvoudenní prakticky zaměřený seminář je zacílen na otázky týkající se problematiky reedukace (kompenzace) specifických poruch učení. Školení je zaměřeno především na posílení pedagogických…
18. 9. 2019
Žák s ADHD v kolektivu třídy
Kurz je zaměřen na metody práce se třídou a je určen pedagogickým pracovníkům škol (zejména učitelům 1. stupně ZŠ, asistentům pedagoga, výchovným poradcům).
Akreditovaný kurz
11. 10. 2019
Brno-město
Úzkost u dětí a její zvládání z pozice rodiče
V rámci semináře se dozvíte, jaké druhy úzkostí se u dětí nejčastěji objevují, jak je poznat a hlavně, jak s nimi pracovat. Co můžete jako rodič udělat proto, aby se u Vašeho dítěte nerozvinula…
Neakreditovaný kurz
23. 11. 2019
Brno-město
Doplňující studium k rozšíření odborné kvalifikace Speciální pedagogiky pro VŠ
Program je určen zejména pro zájemce, kteří působí na pozici speciálního pedagoga v pedagogicko-psychologických poradenských službách (PPP, SPC, SVP) a nesplňují požadavky dle § 6a odst. 1 písm. b)…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
Doplňující studium speciální pedagogiky pro SŠ pedagogické pracovníky
Program je v souladu s  § 6 odst. 2 písm. c) a § 16 odst. 2 písm. c) zákona č. 563/2004 Sb. a s vyhláškou č. 317/2005 Sb. Cílem programu je příprava absolventů pro přímou práci s dětmi/žáky se…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
Seminář poskytne účastníkům seznámení se způsoby vytvoření a možnostmi zařazení strukturované jednotky snoezelen a prací v multisenzorickém prostředí (snoezelen) do výuky běžných mateřských škol,…
otevřený termín
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
Seminář poskytne účastníkům seznámení se způsoby vytvoření a možnostmi zařazení strukturované jednotky snoezelen a prací v multisenzorickém prostředí (snoezelen) do výuky běžných mateřských škol,…
otevřený termín
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ
Seminář je zaměřen na seznámení s problematikou laterality z hlediska biologických a fyziologických východisek, rozpoznání projevů a způsobů překovávání potíží. Zmíněno bude téma leváctví,…
otevřený termín
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1. stupni ZŠ
Seminář je zaměřen na seznámení s problematikou laterality z hlediska biologických a fyziologických východisek, rozpoznání projevů a způsobů překovávání potíží. Zmíněno bude téma leváctví,…
otevřený termín
"ŠABLONA" - Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
Seminář je zaměřen na problematiku zařazování dvouletých dětí do MŠ a všech oblastí, které s tím souvisí. Téma školení navazuje na dlouhodobý záměr rozvoje vzdělávací soustavy a nutnost…
otevřený termín
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci získají náhled na…
otevřený termín
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci se seznámí s…
otevřený termín
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
Seminář poskytne účastníkům seznámení se způsoby vytvoření a možnostmi zařazení strukturované jednotky snoezelen a prací v multisenzorickém prostředí (snoezelen) do výuky běžných mateřských škol,…
otevřený termín
"ŠABLONY" Týmová práce v inkluzívní škole a třídě, strategické postupy při začleňování dětí s SVP Ostrava
Jednotlivá témata seminářů jsou zacílena na pomoc při vytváření inkluzivního prostředí ve škole, ve kterém není nikdo vylučován, ale naopak jinakost je vítána. Obsahy seminářů jsou zaměřeny na…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
" ŠABLONY" Týmová práce v inkluzívní škole a třídě BRNO
Jednotlivá témata seminářů jsou zacílena na pomoc při vytváření inkluzivního prostředí ve škole, ve kterém není nikdo vylučován, ale naopak jinakost je vítána. Obsahy seminářů jsou zaměřeny na…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
Český jazyk činnostně ve 2. ročníku
Soubor postupů vhodný pro žáky s poruchami učení i pro žáky nadané Kurz předkládá mnohaletou praxí prověřený, smysluplný a praktický soubor činnostních postupů do výuky českého jazyka ve 2. ročníku.…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
1 2

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás Aktivní vzdělavatelé