Při poskytování služeb a analýze návštěvnosti nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Rekvalifikace a kurzy: Speciální pedagogika | Jihomoravský kraj

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro oblast speciální pedagogiky, získáte přehled ve facilitacích metodách a všeobecné komunikaci s klientem s vybranými diagnózami. Součástí je i výuka znakového jazyka či krizové intervence a bazální stimulace. Speciální pedagogika se zabývá celou škálou zákonitostí rozvoje, péče, výchovy a vzdělávání lidí s nějakým druhem postižení či znevýhodnění. Zároveň klade důraz na jejich socializaci, k čemuž slouží právě výchova a vzdělávání jedinců se speciálními potřebami.

V kategorii Speciální pedagogika je aktuálně
26 vzdělávacích a rekvalifikačních kurzů od 6 vzdělavatelů.
Zobrazit kurzy v celé ČR

Filtrovat výběr podle

Zobrazení
Místo konání
Statut kurzu
Datum od
Cena do
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy
Účastníci budou seznámeni se způsoby zvládání hlasové únavy při výkonu pedagogického povolání. Metodika praktického semináře je postavena na principu správného používání hlasu tak, aby hlas zněl…
11. 1. 2019
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy
Účastníci budou seznámeni se způsoby zvládání hlasové únavy při výkonu pedagogického povolání. Metodika praktického semináře je postavena na principu správného používání hlasu tak, aby hlas zněl…
25. 1. 2019
"ŠABLONA" - Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb.
Obsahem semináře je právní úprava vzdělávání dětí v intencích legislativního rámce podle novely školského zákona. Program se zaměřuje se na podpůrná opatření 1. – 5. stupně, zároveň vychází z…
otevřený termín
Týmová práce v inkluzívní škole a třídě, strategické postupy při začleňování dětí s SVP Ostrava
Jednotlivá témata seminářů jsou zacílena na pomoc při vytváření inkluzivního prostředí ve škole, ve kterém není nikdo vylučován, ale naopak jinakost je vítána. Obsahy seminářů jsou zaměřeny na…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
Týmová práce v inkluzívní škole a třídě, strategické postupy při začleňování dětí s SVP Brno
Jednotlivá témata seminářů jsou zacílena na pomoc při vytváření inkluzivního prostředí ve škole, ve kterém není nikdo vylučován, ale naopak jinakost je vítána. Obsahy seminářů jsou zaměřeny na…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy
Účastníci budou seznámeni se způsoby zvládání hlasové únavy při výkonu pedagogického povolání. Metodika praktického semináře je postavena na principu správného používání hlasu tak, aby hlas zněl…
otevřený termín
Jak překonat hlasovou krizi – technika hlasového projevu pro pedagogy
Účastníci budou seznámeni se způsoby zvládání hlasové únavy při výkonu pedagogického povolání. Metodika praktického semináře je postavena na principu správného používání hlasu tak, aby hlas zněl…
otevřený termín
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci se seznámí s…
otevřený termín
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci se seznámí s…
otevřený termín
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci se seznámí s…
otevřený termín
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
Seminář poskytne účastníkům seznámení se způsoby vytvoření a možnostmi zařazení strukturované jednotky snoezelen a prací v multisenzorickém prostředí (snoezelen) do výuky běžných mateřských škol,…
otevřený termín
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
Seminář poskytne účastníkům seznámení se způsoby vytvoření a možnostmi zařazení strukturované jednotky snoezelen a prací v multisenzorickém prostředí (snoezelen) do výuky běžných mateřských škol,…
otevřený termín
Strukturované jednotky snoezelen – multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti
Seminář poskytne účastníkům seznámení se způsoby vytvoření a možnostmi zařazení strukturované jednotky snoezelen a prací v multisenzorickém prostředí (snoezelen) do výuky běžných mateřských škol,…
otevřený termín
Úvod do práce s žáky v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin. Účastníci získají náhled na…
otevřený termín
"ŠABLONA" - Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
Seminář je zaměřen na problematiku zařazování dvouletých dětí do MŠ a všech oblastí, které s tím souvisí. Téma školení navazuje na dlouhodobý záměr rozvoje vzdělávací soustavy a nutnost…
otevřený termín
Český jazyk činnostně ve 2. ročníku
Soubor postupů vhodný pro žáky s poruchami učení i pro žáky nadané Kurz předkládá mnohaletou praxí prověřený, smysluplný a praktický soubor činnostních postupů do výuky českého jazyka ve 2. ročníku.…
Akreditovaný kurz
otevřený termín
Brno-město
1 2

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás Aktivní vzdělavatelé


Potřebujete pomoc?
Kontaktujte nás.