Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat

Popis kurzu:

Nabyté znalosti a dovednosti:

Účastník semináře se dokáže orientovat v náročných aspektech profese a umí rozpoznat ty, které mohou negativně ovlivňovat jeho výkon práce či přístup k ní v rámci potenciálního vzniku syndromu vyhoření. Dokáže identifikovat rizikové situace a faktory spojené se vznikajícím syndromem vyhoření, případně na ně dokáže adekvátně reagovat prostřednictvím podpůrných aktivit v rámci pracovního i soukromého života. Zná jednotlivé fáze syndromu vyhoření včetně jejich specifik. Seznámí se s některými technikami psychohygieny a péče o sebe při práci v sociální oblasti.

Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
14.6.2022 - 15.6.2022
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
13.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Snižování závislosti uživatelů na sociální službě
26.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Komunikace s klientem se specifickým chováním
27.6.2022 - 28.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Všímavost (mindfulness) jako nástroj zvládání stresu a prevence…
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům základní představu o konceptu mindfulness (všímavosti) a jeho praktické využitelnosti v každodenních situacích. Kurz je veden prakticky, akcentována je sebezkušenost a nácvik jednotlivých meditačních technik.…
27.5.2022
CETERAS s.r.o.
Úvod do telefonické krizové intervence
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Motivace klienta ke změně v životě
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný…
18.10.2022 - 19.10.2022
Diecézní charita Brno
Manipulace a lež: jak si s nimi poradit
Při jednání s klienty v nepříznivé sociální situaci se pracovníci často setkávají s manipulací a lhaním ze strany klientů. Toto jejich jednání se podílí na udržování a zhoršování jejich nepříznivé sociální situace. Zvládání tohoto jednání je…
1.6.2022
Diecézní charita Brno
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný podle zákona 108/2006 Sb. Je určen všem budoucím pracovníkům v sociálních službách i pracovníkům, kteří již práci na této pozici vykonávají. Kurz je zaměřen na přímou obslužnou…
6.5.2022 - 24.6.2022
SEDUCA-CZE s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Sabotéři v naší hlavě. Čím nám kazí život a jak jim přestat…
16.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
8.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky duševního onemocnění
22.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Do dna? – program zaměřený na prevenci užívání alkoholu
Kurz je zaměřen na předání informací o problematice alkoholismu a užívání alkoholických nápojů nezletilými dětmi. Seznámí účastníky s metodikou primárně preventivního programu, kterou využijí ve své praxi při vedení lekcí a programů Program je…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia
Problematika smrti a provázení
Kurz je určen sociálním pracovníkům, pracovníkům v sociálních službách, všeobecným i specializovaným zdravotním sestrám a pracovníkům dalších pomáhajících profesí, kteří naplní vstupní požadavky kurzu a kteří se při své práci setkávají s tématem…
Na dotaz
REMEDIUM Praha o.p.s.