Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů

Popis kurzu:
Seminář seznámí účastníky s možnostmi efektivního zvládání komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů. Účastníci se dozví informace o typologii klientů a různých motivech jejich jednání a získají náhled na rozpoznávání vhodného stylu komunikace a jednání s daným klientem. Seznámí se také s tematicky navazující typologií klientů, jako jsou např. mlčenlivý klient; agresivní a nepřátelský klient; klient, který se snaží získat výhody; perfekcionalistický klient; klient v odporu; nedobrovolný klient; manipulativní klient; atp. Získají přehled o komunikačních pravidlech a možnostech jejich uplatnění. Zjistí také, jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky a jak podávat negativní zpětnou vazbu obtížně zvládnutelnému typu klientů. Školení jim, jak je možné díky účinné komunikaci zvýšit svou odolnost proti stresu.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastníci získají základní přehled o typologii osobnosti a specifikách práce s daným typem klientů pro svou vlastní praxi. Seznámí se s klíčovými asertivními technikami a základy zvládání agrese jak v přímém, tak nepřímém kontaktu s klientem. Účastníci se dozvědí, jak rozpoznat manipulativní jednání, jak na něj vhodně reagovat v rámci své praxe a zkušenosti s klienty.  

Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů
Na dotaz
Pardubice
Prezenční
Cena
2 450 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Reminiscence - využití vzpomínek
Kurz představí možnosti využití reminiscence, práce se vzpomínkami, se zaměřením na cílovou skupinu. Reminiscence, je vhodná technika nejenom pro seniorskou populaci, slouží jako nástroj, který může pomoci podpořit pocit vlastní důležitosti,…
14.6.2021
Diecézní charita Brno
Verbální a neverbální komunikace v sociálních službách
Tento akreditovaný workshop je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí. V průběhu kurzu se pracovníci budou podrobně a sebezkušenostní formou zabývat jednotlivými složkami komunikace - verbální, neverbální a paraverbální, a budou se učit, jak…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích
Cílem kurzu je získání či navýšení finanční gramotnosti u pracovníků v pomáhajících profesích tak, aby byli schopni předcházet nevhodnému zadlužení i řešit předluženost u svých klientů. Absolventi kurzu získají přehled o finančních pojmech,…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Terénní sociální práce v praxi
Seminář se zaměřuje na praktické aspekty výkonu terénní sociální práce v různých kontextech a s různými cílovými skupinami. Představuje praktické způsoby a techniky při kontaktování cílové skupiny a práci s ní v jejím přirozeném prostředí. Dále se…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Adaptace seniora při nástupu do instituce
Seminář představí účastníků informace o procesu adaptace tak, aby po jeho absolvování znali nejen základní psychologické poznatky o lidské adaptabilitě, ale uměli také rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů v průběhu adaptace v jejich…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Cílování a škálování v sociálních službách
Seminář si klade za cíl seznámit jeho účastníky s problematikou individuální práce s klientem v kontextu povinností daných standardy kvality a zákonem o sociálních službách, a to prostřednictvím tvorby adekvátně zaměřených cílů s využitím škál.…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základy drogové problematiky
Kurz pro základní přehled v drogové problematice
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s konceptem multisenzorického prostředí snoezelen. Na kurzu budou představeny postupy využití multisenzorického prostředí pro práci s různými cílovými skupinami klientů – od osob s postižením až po…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Sandplaying II.
Tento kurz je určen pro absolventy kurzu "Sandplaying I. – možnosti využití herního pískoviště v poradenství s dětmi i dospělými", jako navazující seminář, rozšiřující možnosti práce s pískovištěm v poradenském procesu s dětmi a dospělými. Cílem…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace