Myšlenkové mapy (webinář)

Popis kurzu:


Úvod do vizuálního myšlení – vizuální myšlení a lidský mozek, kreativita, funkce paměti; Pravá a levá hemisféra mozku – úvod, využití při učení, zapamatování, cvičení pro propojení a využívání obou hemisfér; Myšlenkové mapy – základní principy, rozdíly oproti běžným zápisům, výhody, nevýhody, doporučení, příklady z praxe; Možnosti využití myšlenkových map – rozvoj myšlení dětí, hledání nových řešení, brainstorming; Ruční vs. počítačové zpracování; Práce s myšlenkovými mapami; Prezentace s myšlenkovými mapami; Sketchnotes – principy tvorby vizuálních poznámek, možnosti a důvody využití

Nabyté znalosti a dovednosti:

Hlavním cílem semináře je seznámení se způsobem zaznamenávání myšlenek formou tvorby myšlenkových map, sketchnotes a zároveň pochopení principů při tvorbě těchto vizuálních záznamů.

Tyto formy vizuálního myšlení jsou využitelné v široké škále činností – např. v rámci prezentací, výuky i řešení problémů. Velký důraz je v kurzu kladen na názorné ukázky, kdy si účastníci sami vyzkouší jednotlivé možnosti tak, aby měli konkrétní využitelné výstupy, se kterými mohou následně pracovat v praxi.

Myšlenkové mapy (webinář)
6.12.2021 - 7.12.2021
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Asistent pedagoga

„ŠABLONA“ – Kreativně ve školním prostředí
Obsahem semináře je seznámit pedagogy s metodami kreativních technik a prostřednictvím prožitku si je vyzkoušet. Kromě samotných aktivit budou pedagogové metodicky a didakticky vedeni k užití těchto metod, vycházejících z pedagogické praxe.…
27.1.2022
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – „Já vás slyším“, ale nevnímám
„Já vás slyším, ale nevnímám“ situace pedagog – žák, žák – pedagog, pedagog – rodič, rodič – pedagog vytváření domněnek jako důvod neporozumění si Když mi někdo nerozumí, není to jeho chyba pedagogický jazyk „Co jste to říkal“? Mluvit…
9.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Leváctví, zkřížená a nevyhraněná lateralita u dětí v MŠ a 1.…
Seminář je zaměřen na seznámení s problematikou laterality z hlediska biologických a fyziologických východisek, rozpoznání projevů a způsobů překovávání potíží. Zmíněno bude téma leváctví, ambidextrie, zkřížené laterality a z toho pramenících…
7.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

„ŠABLONA“ – Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu…
 Příčiny vzniku, vývoj a příznaky syndromu vyhoření u pedagogů - Pojem „burn-out syndrom“ neboli syndrom vyhoření. Detekce možných příčin syndromu vyhoření u pedagogů. Vztah mezi stresem a syndromem vyhoření. Diagnostika příznaků syndromu…
10.11.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Vědí děti, které učíme, jak se učit?
Představeny budou následující bloky: Model - Učitelé vyučují, vychovatele vychovávají, žáci se učí Vyhledávání optimálního stylu učení - východiska Styly učení Můj styl učení a výchovy Náměty a vedení aktivit podle stylu učení Příklady…
16.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Maturity – základní právní souvislosti (webinář)
Ohledně realizace státních maturit se vedou vášnivé diskuse. Ministerstvo často mění obsahové i organizační náležitosti. Seminář proto představí související právní úpravu zejména v tzv. maturitní vyhlášce a obsáhne její novelu z podzimu 2020.…
11.11.2021
Zřetel, s.r.o.