Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty

Popis kurzu:
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální složkou a vedení rozhovoru jako základního prostředku porozumění. Účastníci se nejprve seznámí se sociálně psychologickými charakteristikami uživatelů služeb romského etnika. Tyto informace jim pak následně pomohou k lepší orientaci v jejich specifickém komunikačním stylu a k efektivnější komunikace s nimi. Školení se bude rovněž zabývat komunikačními bariérami a možnostmi komunikace v rámci asertivního jednání a řešením možných konfliktů.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník získá základní vhled do problematiky efektivní komunikace s uživateli služeb romského etnika, seznámí se s jejich komunikačním stylem a se specifiky komunikace souvisejícími s jejich sociálně psychologickými charakteristikami. Témata budou směřovat k lepšímu porozumění vzorcům chování uživatelů služeb romského etnika a k vyvarování se komunikačních chyb při výkonu sociální práce. Cílem bude rozvíjení schopností komunikovat tak, aby komunikace dosahovala žádoucí efekt v konkrétním komunikačním kontextu. Účastník školení si také osvojí základní dovednosti vedení rozhovoru s uživatelem služby.  

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
8.12.2021
Brno
Prezenční
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu
Kurz Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce, kteří se každodenně profesně setkávají v pracovních a také osobních vztazích. Obsahem vzdělávacího programu je seznámení s pravidly a…
22.11.2021 - 23.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
29.10.2021 - 10.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s konceptem multisenzorického prostředí snoezelen. Na kurzu budou představeny postupy využití multisenzorického prostředí pro práci s různými cílovými skupinami klientů – od osob s postižením až po…
24.11.2021 - 25.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních…
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve…
10.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
23.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální…
9.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Představení psychosociálních dovedností v poradenském procesu
Cílem kurzu je rozvoj základních psychosociálních dovedností důležitých pro vykonávání poradenské praxe, získání a udržení spolupráce s klienty, hledání profesních a osobních hranic. Kurz je koncipovaný tak, aby se plně propojila teorie, praxe a…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Základy drogové problematiky
Kurz pro základní přehled v drogové problematice
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Možnosti podpory funkce ruky u uživatelů sociálních služeb
Seminář je zaměřen na problematiku podpory správného fungování ruky u uživatelů sociálních služeb – seniorů a osob se zdravotním postižením. V teoretické části získají účastníci základní informace o funkcích rukou a také o negativních dopadech v…
13.12.2021
Zřetel, s.r.o.