„ŠABLONA“ – Motivace a motivátory ve školním prostředí

Popis kurzu:
Základem úspěchu je, aby učení žáky bavilo. Pokud se budou nové věci dozvídat rádi a na hodinu se budou těšit, máte z velké části vyhráno. Každé učení by mělo být poutavé a smysly podněcující. Existuje přímé spojení mezi tím, jak se děti cítí a jak se chovají. Když se dítě cítí dobře, bude se tak i chovat. A jak jim můžeme pomoci, aby se cítily dobře? Když přijmeme jejich pocity. Školení pedagogům nabídne širokou paletu informací týkajících se motivace studentů přímo ve výuce i mimo ní, a to nejen teoretickou prezentací, ale také přímými aktivitami.   - Motivace – jak dosáhnout pozitivního motivačního přesvědčení? Katalog podpůrných opatření – Podpora motivace žáka - Motivační faktory; Vnitřní a vnější motivace; Důvody motivačních problémů ve škole - Motivační teorie; Jak motivovat sám sebe - Hodnocení jako motivační faktor - Motivující a demotivující činitelé; Projevy motivovaného a nemotivovaného žáka, Zlozvyky - Jak motivovat „nemotivované“ dítě - Efektivní metody použitelné ve třídě; Jak najít ztracenou motivaci; Tajemství motivace týmu  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Seminář si klade za cíl seznámit pedagogy s problematikou motivace a motivování žáků a studentů  

„ŠABLONA“ – Motivace a motivátory ve školním prostředí
11.10.2021
Ostrava
Prezenční
objednat Cena
1 540 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Asistent pedagoga

„ŠABLONA“ – Formativní hodnocení
Školení představí pedagogům formativní hodnocení jako významnou součást práce se žákem.   - Co je a není formativní hodnocení, typy školního hodnocení, účel FH, známkování - Proč používat formativní hodnocení? Co je cílem FH? - Metody…
31.1.2022
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Témata vzdělávacího programu jsou směřována k praktické využitelnosti ve výuce na všech typech a stupních škol. Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí nejen s důvody, proč rozvíjet kreativitu, ale i způsoby, jak kreativní…
21.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Formativní hodnocení (webinář)
Školení představí pedagogům formativní hodnocení jako významnou součást práce se žákem.   - Co je a není formativní hodnocení, typy školního hodnocení, účel FH, známkování - Proč používat formativní hodnocení? Co je cílem FH? - Metody…
25.10.2021 - 26.10.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

„ŠABLONA“ – Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a…
Legislativní ukotvení asistenta pedagoga, školní asistent, osobní asistent, chůva, spolupráce asistenta pedagoga s pedagogickými pracovníky školy (třídním učitelem, školním poradenským pracovištěm a dalšími pedagogy a vedením školy), s externími…
30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Témata vzdělávacího programu jsou směřována k praktické využitelnosti ve výuce na všech typech a stupních škol. Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí nejen s důvody, proč rozvíjet kreativitu, ale i způsoby, jak kreativní…
24.11.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Vědí děti, které učíme, jak se učit?
Představeny budou následující bloky: Model - Učitelé vyučují, vychovatele vychovávají, žáci se učí Vyhledávání optimálního stylu učení - východiska Styly učení Můj styl učení a výchovy Náměty a vedení aktivit podle stylu učení Příklady…
8.12.2021
Zřetel, s.r.o.