„ŠABLONA“ – Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga

Popis kurzu:
Témata vzdělávacího programu jsou směřována k praktické využitelnosti ve výuce na všech typech a stupních škol. Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí nejen s důvody, proč rozvíjet kreativitu, ale i způsoby, jak kreativní myšlení rozvíjet. Naučí se podněcovat žáky k tvořivému myšlení, inspirovat je k obhajobě jejich vlastních řešení, návrhů a postupů při nezavrhování jiných. Osvojí si kreativní techniky pro rozvoj kreativity a zlepšení paměti, i schopnost odstraňovat největšího nepřítele kreativity – strach z chyb. Po absolvování vzdělávacího programu budou pedagogičtí pracovníci vědět, jaké podmínky je třeba při práci ve třídě dodržet, aby byli žáci/studenti co nejvíce kreativní. Budou znát podpůrn?? nástroje kreativního myšlení žáků/studentů, budou umět tyto nástroje využívat a prosazovat, a tím podporovat osobnost žáka/studenta.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem vzdělávacího programu je naučit pedagogické pracovníky rozvíjet kreativitu a získat metodický návod pro cílevědomé posilování tohoto způsobu myšlení, protože pedagogická tvořivost je jednou z forem podpory kreativity ve školách a kreativní rozvoj patří ke klíčovým prostředkům rozvoje žáků/studentů pro jejich další úspěšnost.  

„ŠABLONA“ – Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
1.12.2021
Ústí nad Labem
Prezenční
objednat Cena
1 540 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Asistent pedagoga

"ŠABLONA" - Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom…
Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavních částí: řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové proberou formou testů a aktivit mechanismy působení stresu, syndromu vyhoření, zásady psychohygieny i zdroje klidu.…
24.1.2022
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Obtížné situace a konflikty na školách a jejich…
Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s druhy konfliktů a jejich příčinami, ověřenými postupy jak si poradit v typických i netypických situacích ze školního prostředí a vhodnými formami pedagogické intervence v případě…
16.12.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu…
 Příčiny vzniku, vývoj a příznaky syndromu vyho??ení u pedagogů - Pojem „burn-out syndrom“ neboli syndrom vyhoření. Detekce možných příčin syndromu vyhoření u pedagogů. Vztah mezi stresem a syndromem vyhoření. Diagnostika příznaků syndromu…
9.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

Studium pro výchovné poradce - (4 semestry), Brno
Program je určen učitelům ke splnění kvalifikačních předpokladů stanovených § 5 vyhlášky č. 317/2005 Sb., kteří vykonávají (nebo by chtěli vykonávat) funkci výchovného poradce ve škole. program je určen pro absolventy magisterských studijních…
21.9.2021 - 30.6.2023
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta,…
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
Vliv rodinné a osobní anamnézy na vznik ADHD/ADD a jiných neurovývojových poruch Neuro-vývojové poruchy Přetrvávající primární reflexy Co je a není ADHD/ADD? Celostní přístup jako léčba a životní styl Potřeba včasné podpory s celostním…
24.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Psychomotorický vývoj dítěte ve dvou letech a jeho zákonitosti -…
Jde o období, kdy dítě začíná objevovat svět. Dokáže se pohybovat samo a komunikovat pomocí slov, proto se před ním otevírají zcela nové možnosti. V této době je velmi důležitá komunikace s dospělým. Je třeba dítěti naslouchat, snažit se mu…
13.10.2022 - 14.10.2022
Zřetel, s.r.o.