Podpora změny a motivace u klientů

Popis kurzu:
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé ohrožení sociálním vyloučením a v sociální krizi, klienti neschopní se uplatnit na trhu práce a klienti ohrožení závislostmi). Cílem školení je pomoci účastníkům kurzu pochopit principy procesu změny a motivace. Účastníci se seznámí s možnými technikami a postupy, které vedou k podpoře vnitřní motivace klienta, ke změně chování či rozvoji jeho potenciálu. Na příkladu kasuistiky bude účastníkům nastíněn vhodný postup práce s motivací a změnou klienta a možnosti plánování intervence v horizontu několika měsíců, které vedou ke zvýšení motivace klienta.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník se zorientuje v jednotlivých fázích změny (model kruhu změny a procesy změny v cyklicky uspořádaných fází). Seznámí se s konceptem zotavení a jeho rolí v motivaci klienta a v návaznosti na to také s rozpoznáváním jednotlivých fází a volbou adekvátních podpůrných postupů. Pro lepší pochopení principů změny a práce budou představeny i kazuistiky klientů.  

Podpora změny a motivace u klientů
2.12.2021
Tábor
Prezenční
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina, díky níž je možné navázat proaktivní komunikaci s…
6.10.2021 - 7.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé ohrožení sociálním vyloučením a v sociální krizi, klienti…
9.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Reminiscence – práce se vzpomínkami
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s reminiscenční terapií tak, aby po jeho absolvování znali nejen její hlavní přínosy a limity, ale aby také získali základní praktické dovednosti využitelné v každodenním přístupu k uživateli sociální…
14.10.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Praktická asertivita v sociálních službách
Kurz Praktická asertivita v sociálních službách je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s…
13.12.2021 - 14.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy…
26.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Využití na řešení zaměřeného přístupu v práci sociálního…
Kurz se zaměřuje na možnosti využití na řešení zaměřeného přístupu v praxi sociálního pracovníka. Představuje základní rozdíly v tradičním chápání pojetí sociální práce a na řešením orientovaném přístupu. Na konkrétních, praktických příkladech…
8.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami…
5.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Vybrané relaxační techniky jako prevence syndromu vyhoření
Tématem kurzu jsou principy vybraných relaxačních technik a jejich praktický nácvik.
Na dotaz
Centrum sociálního a zdravotnického…
Intenzivní techniky psychohygieny pro ženy v pomáhajících…
Kurz je zaměřen velmi prakticky. Cílem kurzu je rozšířit dovednosti účastníků o schopnost kvalitně relaxovat, meditovat a pracovat s dechem a energií. Tyto techniky jsou velmi účinnou prevencí syndromu vyhoření a zvyšují vitalitu a spokojenost…
21.10.2021
Zřetel, s.r.o.