Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty

Popis kurzu:
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální složkou a vedení rozhovoru jako základního prostředku porozumění. Účastníci se nejprve seznámí se sociálně psychologickými charakteristikami uživatelů služeb romského etnika. Tyto informace jim pak následně pomohou k lepší orientaci v jejich specifickém komunikačním stylu a k efektivnější komunikace s nimi. Školení se bude rovněž zabývat komunikačními bariérami a možnostmi komunikace v rámci asertivního jednání a řešením možných konfliktů.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník získá základní vhled do problematiky efektivní komunikace s uživateli služeb romského etnika, seznámí se s jejich komunikačním stylem a se specifiky komunikace souvisejícími s jejich sociálně psychologickými charakteristikami. Témata budou směřovat k lepšímu porozumění vzorcům chování uživatelů služeb romského etnika a k vyvarování se komunikačních chyb při výkonu sociální práce. Cílem bude rozvíjení schopností komunikovat tak, aby komunikace dosahovala žádoucí efekt v konkrétním komunikačním kontextu. Účastník školení si také osvojí základní dovednosti vedení rozhovoru s uživatelem služby.  

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Na dotaz
Praha
Prezenční
Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina, díky níž je možné navázat proaktivní komunikaci s…
15.9.2021 - 16.9.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
Fyziologické potřeby, bezpečí, uznání, seberealizace a kognitivní potřeby klientů. Změny v seniorském věku, medicínské, sociální. Instabilita, poruchy hybnosti, pokles svalové síly, poruchy zraku aj. Potřeba bezpečného prostředí pro klienty. …
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita,…
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je…
29.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka
Principy poskytování sociální služby v úzkém propojení s etickým chováním, morálkou, mravností a svědomím. Práva, oblast porušování práv klientů, střet zájmů. Práva a ochrana pečujících. Principy poskytování sociálních služeb (důstojnost,…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty
Seminář je věnován problematice podpory klíčových pracovníků při individuální práci s klienty, je postavený na příkladech dobré praxe. Pozornost bude věnována procesům individuálních přístupů ke klientům, jejich smyslu a umění praktického využití…
4.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
1.10.2021 - 12.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou syndromu demence tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů s demencí, ale aby také získali komunikační dovednosti využitelné při péči o…
19.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních…
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace