Terénní sociální práce v praxi

Popis kurzu:
Seminář se zaměřuje na praktické aspekty výkonu terénní sociální práce v různých kontextech a s různými cílovými skupinami. Představuje praktické způsoby a techniky při kontaktování cílové skupiny a práci s ní v jejím přirozeném prostředí. Dále se pak zaměřuje na efektivní komunikaci s klienty v terénu a práci na změně. Prostřednictvím modelových situací jsou účastníci seznamováni se specifiky, úskalími a možnými riziky práce s klientem v jeho přirozeném prostředí včetně možností prevence konfliktu a řešení těchto situací. Součástí kurzu je také téma role a úlohy terénního sociálního pracovníka ve specifických situacích, etiky terénní sociální práce a nastavování a držení hranic při práci s klienty v jejich přirozeném prostředí.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Absolvent školení se seznámí s praktickými technikami výkonu terénní sociální práce se zaměřením na oslovování a kontaktování cílové skupiny. Bude znát některé techniky komunikace s klienty v jejich přirozeném prostředí, včetně technik práce na změně. Bude si vědom potenciálně rizikových či eticky problematických situací při výkonu terénní práce a seznámí se s možnostmi, jak těmto situacím předcházet, případně jak je řešit.  

Terénní sociální práce v praxi
22.10.2021
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
5.11.2021 - 17.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky duševního onemocnění
Vzdělávací program se zaměřuje na rozšíření vědomostí o problematice duševních onemocnění, nasti��uje základy komunikace s lidmi s duševním onemocněním, zabývá se aktuálním trendem v této oblasti – zotavení a podává aktuální informace o dění okolo…
15.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Základy práce s oběťmi domácího násilí – seminář pro pracovníky…
Seminář je koncipován tak, aby poskytl základní znalost o problematice domácího násilí (dále jen DN) pracovníkům pomáhajících profesí (sociální prevence, péče, poradenství i zaměstnancům úřadů), kteří se z titulu své profese s tímto jevem mohou…
Na dotaz
Persefona, z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních…
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve…
22.9.2021 - 23.9.2021
Zřetel, s.r.o.
Možnosti podpory funkce ruky u uživatelů sociálních služeb
Seminář je zaměřen na problematiku podpory správného fungování ruky u uživatelů sociálních služeb – seniorů a osob se zdravotním postižením. V teoretické části získají účastníci základní informace o funkcích rukou a také o negativních dopadech v…
2.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Dluhy, exekuce, insolvence - jak pomoci klientovi v dluzích
Úvod - Zahájení, představení, očekávání. Úvod do problematiky dluhů a finanční tísně. Vymáhací proces - teoretická a praktická část - Vymáhací proces v teorii a praxi (věřitelé, exekutoři). Exekuční proces - teoretická a praktická část - Práva a…
11.11.2021
Vzdělávací agentura PROFESIM®

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Teorie a metody sociální práce
Tématem kurzu je seznámit účastníka kurzu s tématy teorie a metod sociální práce. Budeme se zabývat historií i současností MSP. Sociální práce je zaměřena na pomoc a na dosahování rovnováhy mezi očekáváním sociálního prostředí, v němž lidé…
9.9.2021
Zřetel, s.r.o.
Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů
Seminář seznámí účastníky s možnostmi efektivního zvládání komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů. Účastníci se dozví informace o typologii klientů a různých motivech jejich jednání a získají náhled na rozpoznávání vhodného stylu…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka
Principy poskytování sociální služby v úzkém propojení s etickým chováním, morálkou, mravností a svědomím. Práva, oblast porušování práv klientů, střet zájmů. Práva a ochrana pečujících. Principy poskytování sociálních služeb (důstojnost,…
25.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace