Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb

Popis kurzu:
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti aktivně účasten, zvládá ji, může ji případně dále rozvíjet nebo prezentovat. Při výtvarné práci akcentujeme spojení relaxa��ních činností se znalostními, motorickými a zážitkovými. Účastníci získají náhled, jak jejich postoje ovlivňují kreativitu a postoje klienta a získají  návod na jednoduché výtvarné techniky, které pak mohou dále rozvíjet a kombinovat. Účastníci budou také seznámeni se základy archivace a prezentace výtvarných prací tak, aby se získané zkušenosti z práce s klientem mohly stát dlouhodobým zdrojem informací a obrazového materiálu pro např. vzpomínkový kufřík, životní kroniku, nebo prezentace práce klientů veřejnosti. Seminář je zaměřen na jednoduché a dostupné výtvarné techniky (muchláž, frotáž a koláž) uplatnitelné v přímé práci s klientem sociálních služeb.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastníci získají praktickou zkušenost,  jak jejich přístupy a postoje ve  vedení klienta mohou ovlivňovat jeho rozvoj. Důraz je kladen na rozvoj kreativity klienta a přiléhavý popis jeho práce v součinnosti s podporujícím okolím. Účastníci získají základní vhled do jednoduchých výtvarných činností, které jsou materiálově dostupné, finančně nenáročné a uplatnitelné při práci s klienty soc. služeb. Naučí se, jak vybírat vhodné výtvarné cíle a pracovní postupy a jak cíleně pracovat na výtvarně-relaxačním rozvoji svých klientů. Účastník bude schopen výtvarné práce svých klientů vhodným způsobem prezentovat a přispívat tak k osvětě ve vztahu k široké veřejnosti.  

Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
30.11.2021
Zlín
Prezenční
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Hodnocení kvality se zaměřením na kritérium 15a
Seminář se zaměřuje na praktickou přípravu zaměstnanců poskytovatelů sociálních služeb na tvorbu a zpracování standardu kvality č. 15 se zaměřením na kritérium 15a (průběžná kontrola a hodnocení, zda je způsob poskytování sociální služby v souladu…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Krátké intervence při práci s nemotivovanými klienty soci��lních…
Seminář se zaměřuje na jednoduché a efektivní intervenční a motivační techniky při práci s klientem v časové tísni nebo během časově omezené spolupráce. Hlavním cílem školení je nabídnout účastníkům techniky pro práci s nemotivovanými klienty,…
30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy…
30.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
5.11.2021 - 17.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Pozornost bude zaměřena zejména na téma prevence těchto situací. Zvláštní zřetel bude brán na specifičnost prostředí nízkoprahového…
3.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
23.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy…
21.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Kurz Krizové intervence II s lektorkou Ivou Součkovou (Velkovou)
Cílem vzdělávacího programu je převážně prohloubení a zdokonalení zkušeností a nácviku základních strategií a praktických postupů v krizových situacích u klientů sociálních služeb. Vedle praktických nácviků se program zaměřuje na rozpoznání typu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace