Základy krizové intervence

Popis kurzu:
Školení se zaměřuje na předání základních znalostí a dovedností pro práci s klienty v krizi. Definuje krizi v kontextu bio-psycho-sociálně-spirituálního modelu života a ozřejmuje hlavní možné spouštěče krize v kontextu různých věkových skupin. Dále pak představuje typologii krizí z hlediska jejich vzniku a délky trvání a jejich specifika. Školení seznamuje účastníky se zásadami poskytování krizové intervence, upozorňuje na některá často používaná klišé a vyvrací mýty a reakce spojené s krizí. Dále pak praktickou formou (modelových situací) seznamuje s vybranými technikami, které je možné využít a seznamuje s možnými eticky problémovými aspekty poskytování krizové intervence.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Absolvent semináře bude schopen definovat základní spouštěče krize v kontextu různých věkových období vývoje člověka a v různých kontextech. Seznámí se s typologiemi krize a dokáže je rozlišovat z hlediska doby vzniku a délky jejich trvání. Bude znát zásady poskytování krizové intervence aplikovatelné přímo ve své profesní praxi.  

Základy krizové intervence
19.11.2021
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Paliativní péče v sociálních službách
Seminář si klade za cíl seznámit jeho účastníky s problematikou smrti a umírání tak, aby po jeho absolvování získali základní schopnosti rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby umírajícího klienta a jeho rodiny. Současně pomůže účastníkům získat…
24.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Základy nenásilné komunikace v sociálních službách
Kurz nabízí účastníkům možnost osvojit si základy Nenásilné komunikace a trénovat konkrétní dovednosti, které přispívají k efektivnímu řešení potenciálních konfliktů a ke konstruktivní a upřímné komunikaci. Co je Nenásilná komunikace? Jedná se…
30.11.2021 - 1.12.2021
Společnost Podané ruce o.p.s.
Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
Seminář se zaměřuje na problematiku syndromu vyhoření v pomáhajících profesích jako takových a péčí pracovníků o sebe. Práce s lidmi kladena jedince vysoké nároky a je nutné se zaměřit na salutogenní a patogenní psychohygienické faktory a…
22.9.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy…
5.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Komunikace s klientem se specifickým chováním
Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou syndromu demence tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů s demencí, ale aby také získali komunikační dovednosti využitelné při péči o…
13.9.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Proaktivní práce s emocemi a revitalizační strategie při práci s…
Kurz se věnuje otázce emocí při práci s lidmi. Účastníci společně hledají odpovědi na otázky typu: Jsou emoce náš nepřítel nebo spolupracovník? Jak se v nich vyznat a jak je využít pro rozvoj svých (nejen) pracovních kompetencí? Jak pěstovat dobrý…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky týrání a zneužívání v sociálních službách
Seminář je zaměřen na tématiku násilí, týrání, zneužívání a zanedbávání péče u klientů sociálních služeb, s větším zaměřením na skupinu seniorů, kteří žijí v domácím prostředí, nebo využívají pobytové sociální služby. Účastníci si osvojí základní…
16.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky týrání a zneužívání v sociálních službách
Seminář je zaměřen na tématiku násilí, týrání, zneužívání a zanedbávání péče u klientů sociálních služeb, s větš��m zaměřením na skupinu seniorů, kteří žijí v domácím prostředí, nebo využívají pobytové sociální služby. Účastníci si osvojí základní…
26.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace