„ŠABLONA“ – „Spolupracujeme“ - náměty pro spolupráci s rodiči

Popis kurzu:
Bez rodičů to nejde stejný zájem – dítě Rodič jako komunikační a strategický partner Společný cíl Společná strategie Společné hodnocení Společně sdílené vize Bariéry spolupráce Mezi školou a rodiči – malá informovanost, chybějící a nesdílené výchovně vzdělávací cíle, mentorování ze strany pedagogů, nadřazenost, zkostnatělost, odtržení od reality života rodin, nepatřičné přebírání zodpovědnosti, neochota školy ke spolupráci a k naslouchání… Mezi rodiči a školou – nedůvěra ve školu nebo pedagoga, nenaplnění představ o výsledcích svého dítěte, nesmyslné poznámky, přehnané nebo mírné nároky pedagoga, pocit nespravedlivého hodnocení, zkreslené informace od dítěte,… Na tahu je škola Otevřená komunikace s rodiči od nástupu žáka do školy, vstupu do školského zařízení Společné aktivity rodičů, žáků, pedagogů Každý má svou zodpovědnost „Vítejte, rádi vás uvidíme“… „Bez trpělivosti to nejde“… „Pojďte s námi“ Seznamovací akce ve třídách Dny otevřených dveří jinak Tradice, tradice, tradice – nebojme se tvořit nové tradice Koncepce tradičních školních akcí s aktivní účastí rodičů  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Otevřít brainstorming nad rolemi pedagogů a rodičů ve výchovně vzdělávacím procesu a hledání společné cesty k pozitivnímu vztahu škola – rodič – pedagog. Najít platformy vzájemné spolupráce mezi rodiči a pedagogy. Využít sebereflexi vzájemného působení s rodiči.  

„ŠABLONA“ – „Spolupracujeme“ - náměty pro spolupráci s rodiči
7.10.2021
Olomouc
Prezenční
objednat Cena
1 540 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Asistent pedagoga

„ŠABLONA“ – Sborovna – vztahový labyrint z pohledu pedagoga
Sborovna nebo kabinetní politika Všichni za jeden provaz Každý sám za sebe Teamy Skupinky, donašeči a VIP Specifika školního prostředí  Poměr muži – ženy – vliv na vztahy Vysoká autonomie ředitele Složení pedagogického sboru Vysoká…
20.1.2022
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a…
Legislativní ukotvení asistenta pedagoga, školní asistent, osobní asistent, chůva, spolupráce asistenta pedagoga s pedagogickými pracovníky školy (třídním učitelem, školním poradenským pracovištěm a dalšími pedagogy a vedením školy), s externími…
30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Celostní přístup v inkluzivní ZŠ a MŠ jako prevence poruch učení…
Absolventi semináře budou seznámeni s tím, jaké jsou potřeby současné generace „digitálních dětí“ - předškoláků a školáků v inkluzivní základní a mateřské škole z pohledu speciálního pedagoga logopeda s celostním přístupem. Témata: školní…
10.1.2022 - 11.1.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

„ŠABLONA“ – Obtížné situace a konflikty na školách a jejich…
Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s druhy konfliktů a jejich příčinami, ověřenými postupy jak si poradit v typických i netypických situacích ze školního prostředí a vhodnými formami pedagogické intervence v případě…
16.12.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Formativní hodnocení
Školení představí pedagogům formativní hodnocení jako významnou součást práce se žákem.   - Co je a není formativní hodnocení, typy školního hodnocení, účel FH, známkování - Proč používat formativní hodnocení? Co je cílem FH? - Metody…
19.11.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Hravě v hlavě aneb metody a formy efektivní práce na…
Náplní semináře je soubor her a činností, které oživí vyučování, zvednou žáky ze židle a vypnou unavenou hlavu. Formou prožitkové pedagogiky seznámí učitele s efektivními postupy a náměty, které otevírají ve vyučování radost, spontánnost, hravost,…
10.1.2022
Zřetel, s.r.o.