Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty

Popis kurzu:

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník získá základní vhled do problematiky efektivní komunikace s uživateli služeb romského etnika, seznámí se s jejich komunikačním stylem a se specifiky komunikace souvisejícími s jejich sociálně psychologickými charakteristikami. Témata budou směřovat k lepšímu porozumění vzorcům chování uživatelů služeb romského etnika a k vyvarování se komunikačních chyb při výkonu sociální práce. Cílem bude rozvíjení schopností komunikovat tak, aby komunikace dosahovala žádoucí efekt v konkrétním komunikačním kontextu. Účastník školení si také osvojí základní dovednosti vedení rozhovoru s uživatelem služby.  

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
17.6.2022
Brno
Prezenční
objednat Cena
1 490 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Rukodělné techniky - jejich využití v sociálních službách -…
Tento kurz se věnuje výrobě adventních věnců Veškerý pracovní materiál v ceně kurzu! Odnesete si vlastnoručně vyrobené adventní věnce, svícny a další vánoční dekorace!
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia
Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty
16.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy etopedie a její využití v sociální práci
Kurz zaměřený na získání dovedností a možností zvládání obtížných situací souvisejících s výchovou a poruchami chování u dětí a mladistvých. Kurz je akreditován rovněž MŠMT pod názvem Etopedie – poruchy osobnosti Cílem vzdělávacího programu je…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Sebemotivace, motivace, prokrastinace - jak překonat brzdy a…
8.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Interkulturní komunikace
Popis kurzu Tento akreditovaný workshop je určen pro zájemce, kteří komunikují s lidmi pocházejícími z odlišného kulturního prostředí, kteří se potřebují s druhou stranou domluvit tak, aby nikoho neurazili. Co naše kulturní prostředí považuje za…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Intenzivní techniky psychohygieny pro ženy v pomáhajících…
14.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Podpora změny a motivace u klientů
13.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
7.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka
16.6.2022
Zřetel, s.r.o.
V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích
Cílem kurzu je získání či navýšení finanční gramotnosti u pracovníků v pomáhajících profesích tak, aby byli schopni předcházet nevhodnému zadlužení i řešit předluženost u svých klientů. Absolventi kurzu získají přehled o finančních pojmech,…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Právo aktuálně a společně v sociálních službách - Mlčenlivost…
Právní úprava povinnosti mlčenlivosti v zákoně o sociálních službách v protikladu k situaci, kdy vznikne oznamovací povinnost dle trestního zákoníku, která mlčenlivost prolamuje. Jak dostát povinnosti mlčenlivosti? Jak tyto dva protichůdné zájmy…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Jak porozumět uživateli s Alzheimerovou nemocí – úvod do…
26.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do poruch osobnosti
Kurz poskytne základní vhled do poruch osobnosti. Účastník bude seznámen s definováním pojmu porucha osobnosti, s etiologickými faktory, které se podílí na jejím vzniku.
2.6.2022
Diecézní charita Brno
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
6.6.2022 - 7.6.2022
Zřetel, s.r.o.