Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka

Popis kurzu:
Principy poskytování sociální služby v úzkém propojení s etickým chováním, morálkou, mravností a svědomím. Práva, oblast porušování práv klientů, střet zájmů. Práva a ochrana pečujících. Principy poskytování sociálních služeb (důstojnost, autonomie, partnerství). Praktické ukázky a zpracování konkrétních témat - hledání způsobu řešení vzniklé situace. Poskytování kvalitní sociální služby - etika v praxi poskytovatele sociálních služeb s přihlédnutím ke specifikům konkrétního pracoviště, přihlédnutí ke konkrétním cílovým skupinám, se kterými se účastníci setkávají při každodenní praxi.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem semináře je naučit posluchače, jak správně využívat etický kodex pracovníka působícího v sociálních službách. Jde zejména o praktické hledisko a jeho využití v praxi. Účastníci si uvědomí svou vlastní hodnotu při práci s klienty a naučí se preferovat při své práci lidský přístup. Absolventi kurzu získají základní ucelené informace o etice a etickém přístupu v sociálních službách. Rozvinou své znalosti při praktické aplikaci standardu kvality sociálních služeb č. 2 do praxe.  

Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka
26.10.2021
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s konceptem multisenzorického prostředí snoezelen. Na kurzu budou představeny postupy využití multisenzorického prostředí pro práci s různými cílovými skupinami klientů – od osob s postižením až po…
7.10.2021 - 8.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální…
14.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Podpora změny a motivace u klientů
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé ohrožení sociálním vyloučením a v sociální krizi, klienti…
21.9.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Jak se orientovat ve financích - informace pro pracovníky v…
Se změnami v dnešní době dochází zákonitě i ke změnám v životním stylu společnosti. Mimo jiné se projevuje ve vztahu a vnímání důležitosti finančních prostředků a hospodaření s nimi. Při snaze zajistit si rychle uspokojení svých potřeb, např.…
8.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Cílování a škálování v sociálních službách
Seminář si klade za cíl seznámit jeho účastníky s problematikou individuální práce s klientem v kontextu povinností daných standardy kvality a zákonem o sociálních službách, a to prostřednictvím tvorby adekvátně zaměřených cílů s využitím škál.…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
5.11.2021 - 17.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Nenásilná komunikace - úvod do metody prakticky
Nenásilná komunikace jako koncept nabízí možnost vnímat komunikaci s kýmkoliv nikoliv jako boj, ale jako cestu k porozumění a rozvoji. V oblasti práce s lidmi se denně sekáváme se situacemi, které nám nejsou příjemné a nevíme, jak s nimi naložit.…
13.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Možnosti podpory funkce ruky u uživatelů sociálních služeb
Seminář je zaměřen na problematiku podpory správného fungování ruky u uživatelů sociálních služeb – seniorů a osob se zdravotním postižením. V teoretické části získají účastníci základní informace o funkcích rukou a také o negativních dopadech v…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace