Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty

Popis kurzu:

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník získá základní vhled do problematiky efektivní komunikace s uživateli služeb romského etnika, seznámí se s jejich komunikačním stylem a se specifiky komunikace souvisejícími s jejich sociálně psychologickými charakteristikami. Témata budou směřovat k lepšímu porozumění vzorcům chování uživatelů služeb romského etnika a k vyvarování se komunikačních chyb při výkonu sociální práce. Cílem bude rozvíjení schopností komunikovat tak, aby komunikace dosahovala žádoucí efekt v konkrétním komunikačním kontextu. Účastník školení si také osvojí základní dovednosti vedení rozhovoru s uživatelem služby.  

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
15.6.2022
České Budějovice
Prezenční
objednat Cena
1 490 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty
16.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
17.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu
16.5.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
31.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Podpora změny a motivace u klientů
13.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Péče o duševní zdraví
Duševní zdraví, spokojenost a stres : seznámení se základními pojmy Jak zvládáme a nezvládáme zátěž, jak se projevuje chronický stres. Cesty modifikování a umenšování stresové reakce - metody intervenční : relaxační metody, tělesné aktivita,…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Úvod do poradenství a psychosociální pomoci smrtelně nemocným,…
4.5.2022 - 5.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
30.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Nezbytnost životních krizí jako součást práce v pomáhajících…
8.6.2022 - 9.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Krátké intervence při práci s nemotivovanými klienty sociálních…
20.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky týrání a zneužívání v sociálních službách
16.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Metodické předpisy v praxi organizace a pracovní náplň pozice…
4.5.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu
28.2.2022 - 1.3.2022
Zřetel, s.r.o.
Komunikace s klientem se specifickým chováním
2.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Dramaterapie
Kurz je vhodný pro ty, kteří dramaterapii při své práci používají nebo se o ni jakkoliv zajímají, avšak i pro ty, kteří o dramaterapii nic nevědí a nebojí se vyzkoušet její techniky sami na sobě. Cílem kurzu je rozvoj vlastních dovedností a…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.