„ŠABLONA“ – Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti

Název vzdělavatele:
Podkategorie:
Popis kurzu:
Smyslem webináře je rozšířit kompetence učitelů v oblasti polytechnické výchovy – rozvoj prostorové představivosti, senzomotorického myšlení a koordinace za pomocí vhodně volených pomůcek a činností. Webinář má ukázat, jak je možné vhodně zvolenými činnostmi, které patří do oblasti polytechnické výchovy, které budou p��izpůsobené věku a momentální úrovni rozvoje dítěte, příznivě ovlivnit jeho další psychomotorický vývoj, rozvíjet prostorovou představivost a odpovídající úroveň koordinace oko-ruka. Senzomotorické učení je učení se pohybovým návykům. Uskutečňuje se jako cvičení (výcvik, trénink). U člověka je to rozvoj manipulačních a pracovních činností. Podstatou je osvojování pohybových struktur založených na vzájemné koordinaci pohybů a koordinaci pohybů se senzorickými dojmy. Výsledkem jsou motorické návyky, které spočívají v obratnosti (pohyby svého těla) a zručnosti (manuální činnosti).  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem webináře je účastníkům zprostředkovat prezentační formou využívání různých her, stavebnic, logicko-abstraktních konstruktivních pomůcek, pomůcek na rozvoj smyslového vnímání a manipulace s nimi, které pedagogům umožní rozvíjet děti v mnoha směrech, a naplňovat tak cíle RVP PV. Dále lze za pomocí výše zmíněných pomůcek, her a koordinačních cvičení podpořit, reedukovat a stimulovat rozvoj dětí se speciálně vzdělávacími potřebami v rámci MŠ a ZŠ (speciálně pedagogická péče, reedukační vedení, podpůrná opatření) – vše přehledně v prezentaci za pomocí fotografií, obrázků, instruktážního videa s popisem.  

„ŠABLONA“ – Polytechnická výchova - rozvoj prostorové představivosti
1.12.2021
Praha
Prezenční
objednat Cena
1 540 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

„ŠABLONA“ – Asistent pedagoga jako součást pedagogického týmu a…
Legislativní ukotvení asistenta pedagoga, školní asistent, osobní asistent, chůva, spolupráce asistenta pedagoga s pedagogickými pracovníky školy (třídním učitelem, školním poradenským pracovištěm a dalšími pedagogy a vedením školy), s externími…
30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
"ŠABLONA" - Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom…
Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavních částí: řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové proberou formou testů a aktivit mechanismy působení stresu, syndromu vyhoření, zásady psychohygieny i zdroje klidu.…
19.1.2022
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Vědí děti, které učíme, jak se učit?
Představeny budou následující bloky: Model - Učitelé vyučují, vychovatele vychovávají, žáci se učí Vyhledávání optimálního stylu učení - východiska Styly učení Můj styl učení a výchovy Náměty a vedení aktivit podle stylu učení Příklady…
8.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace