Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence

Popis kurzu:
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou syndromu demence tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů s demencí, ale aby také získali komunikační dovednosti využitelné při péči o tyto uživatele. V první části školení se účastníci seznámí s příznaky a příčinami syndromu demence a jednotlivými stádii tohoto onemocnění. Při komunikace s člověkem se syndromem demence je nezbytné, aby pracovníci nejen znali jednotlivé fáze demence, ale především aby uměli reagovat na potřeby jednotlivých klientů. Účastníci budou proto seznámeni s konkrétními příklady, jak naplňovat potřeby v jednotlivých fázích onemocnění a jak reagovat na problematické situace spojené s péčí o lidi s demencí. V navazující praktické části si účastníci pomocí modelování rozhovorů vyzkouší, jak dobře komunikovat s klientem s demencí, jak využívat prvky nonverbální komunikace a jak komunikovat v případě bludů. Účastníci se dále naučí, jak do komunikace se seniorem s demencí zapojit práci se vzpomínkami a jak pomáhat posilovat jeho orientaci v realitě.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Seminář se zaměří na předání základních informací týkajících onemocnění syndromem demence a rozpoznávání potřeb takto postižených klientů (se zřetelem na jednotlivé fáze onemocnění). Nastíněny budou také způsoby jak řešit problematické situace, které mohou s těmito klienty nastat.  

Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
15.11.2021
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty
Seminář je věnován problematice podpory klíčových pracovníků při individuální práci s klienty, je postavený na příkladech dobré praxe. Pozornost bude věnována procesům individuálních přístupů ke klientům, jejich smyslu a umění praktického využití…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů
Seminář seznámí účastníky s možnostmi efektivního zvládání komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů. Účastníci se dozví informace o typologii klientů a různých motivech jejich jednání a získají náhled na rozpoznávání vhodného stylu…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Jak se orientovat ve financích - informace pro pracovníky v…
Se změnami v dnešní době dochází zákonit�� i ke změnám v životním stylu společnosti. Mimo jiné se projevuje ve vztahu a vnímání důležitosti finančních prostředků a hospodaření s nimi. Při snaze zajistit si rychle uspokojení svých potřeb, např.…
12.10.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
Seminář reaguje na potřebu pracovníků v sociálních službách a v dalších pomáhajících profesích vypořádávat se s každodenními stresovými situacemi. V rámci školení se účastníci dozvědí informace o vzniku a vlivu stresu na jednotlivce a dále postupy…
21.9.2021
Zřetel, s.r.o.
Práce s emocemi v sociálních službách
Účastníci kurzu získají znalosti z teorie emocí, které jim usnadní orientaci v jejich vztazích ke klientům - příjemcům sociálních služeb. Seznámí se s vlastními prožitky, potřebami, očekáváními v mezilidských vztazích v porovnání s potřebami…
27.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Práce s rodinami osob s duševním onemocněním
Účastnící tohoto kurzu získají poznatky o tom, jak se zachovat při prvním kontaktu s rodinou, jak získat co nejvíce relevantních informací o vztazích v této rodině (dobré vztahy, narušené vztahy). Pracovníci by měli znát dobře povahu a potřeby…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Využití na řešení zaměřeného přístupu v práci sociálního…
Kurz se zaměřuje na možnosti využití na řešení zaměřeného přístupu v praxi sociálního pracovníka. Představuje základní rozdíly v tradičním chápání pojetí sociální práce a na řešením orientovaném přístupu. Na konkrétních, praktických příkladech…
8.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Vybrané relaxační techniky jako prevence syndromu vyhoření
Tématem kurzu jsou principy vybraných relaxačních technik a jejich praktický nácvik.
Na dotaz
Centrum sociálního a zdravotnického…
Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace