Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita, zpětná vazba, konflikt a kritika nenásilně

Popis kurzu:

Nabyté znalosti a dovednosti:

Absolvent posune svou schopnost kvalitní, autentické a srozumitelné komunikace směrem k druhým lidem, specificky v rámci týmu/organizace. Bude seznámen s teorií i praxí nenásilné komunikace a na praktických cvičeních se naučí vnést ji do svého života. Bude umět lépe rozeznat emoce a potřeby své i druhých lidí a díky této dovednosti si bude schopen uvědomovat a srozumitelněji komunikovat svá očekávání od druhých, přání a potřeby. Zlepší se jeho dovednost opravdové empatie a skrze cvičení si bude moci uvědomit dopady falešné empatie a nepozorného naslouchání. Účastník bude obeznámen s chybami v komunikaci a bude veden k hluboké introspekci, aby mohl sám rozvinout svou komunikační dovednost a zbavit se chyb. Účastník porozumí více překážkám, bránícím mu v přijetí kritiky od druhých, bude umět lépe a citlivě poskytnout zpětnou vazbu a vyjádřit svůj nesouhlas vůči neoprávněné kritice pochopitelným způsobem. Absolvent porozumí konfliktu, důvodům jeho odsouvání a zlepší svou schopnost otevřít i projít konflikt nenásilnou formou. Bude upozorněn na rizika pasivní agrese jako následek frustrací z nevyřčených emocí a potřeb. Účastníci budou vedeni ke zvědomení svých kvalit a jejich rozvoji.

Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita, zpětná vazba, konflikt a kritika nenásilně
21.6.2022
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Metodické předpisy v praxi organizace a pracovní náplň pozice…
31.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Domácí násilí
25.4.2022
Zřetel, s.r.o.
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
3.3.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy nízkoprahových služeb a streetworku od A do Z
Učastníci se v tomto akreditovaném kurzu seznámí s teorií i praktickým chodem nízkoprahových služeb, zejména nízkoprahových klubů (NZDM) a jejich terénní formou práce. Jádro tohoto dvoudenního kurzu tvoří informace o specifikách nízkoprahových…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia
Individuální plánování v praxi (nejen) pečovatelských služeb
28.4.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
25.4.2022
CETERAS s.r.o.
Základy koučování dětí
Děti se snadno vypořádají s nejrůznějšími potížemi, budou-li mít na své cestě průvodce, který je kreativně a přiměřeně věku povede k rozvojovému typu přemýšlení. Zaměříme-li se spíše než na problém, na jeho řešení, ušetříme dítěti i sobě samým mnoho…
14.3.2022
CETERAS s.r.o.
Metodické předpisy v praxi organizace a pracovní náplň pozice…
4.5.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Základy specifického přístupu k lidem s mentálním postižením v…
23.2.2022
Zřetel, s.r.o.
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
4.4.2022 - 5.4.2022
Zřetel, s.r.o.
Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
15.2.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Úvod do problematiky duševního onemocnění
16.2.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky duševního onemocnění
22.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Proaktivní práce s emocemi a revitalizační strategie při práci s…
16.2.2022 - 17.2.2022
Zřetel, s.r.o.