Základy specifického přístupu k lidem s mentálním postižením v sociálních službách

Popis kurzu:

Nabyté znalosti a dovednosti:

Hlavním cílem semináře je poskytnout účastníkům vhled do problematiky komunikace s lidmi s mentálním postižením. Frekventanti se dozvědí jak přistupovat k lidem s mentálním postižením s ohledem na jejich specifika. Představeno bude také využití pomůcek pro lidi s těžším stupněm mentálního postižení vč. znalosti, jak je možné některé pomůcky vyrobit.

Základy specifického přístupu k lidem s mentálním postižením v sociálních službách
22.6.2022
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
8.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
17.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
6.6.2022 - 7.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do problematiky specifických potřeb seniorů
6.6.2022 - 7.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
7.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty
26.5.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Telefonická krizová intervence
Akreditace MPSV č. A2019/0116-SP/PC Kurz Telefonická krizová intervence navazuje na kurz Základní krizová intervence předpokládá předchozí znalost zákonitostí krize a vybraných témat spojených s krizovými stavy člověka. Zaměřuje se na znalosti a…
Na dotaz
REMEDIUM Praha o.p.s.
Komunikace a spolupráce s rodinou uživatele sociální služby
Kurz Komunikace a spolupráce s rodinou uživatele sociální služby poskytne účastníkům nejen účinné a efektivní nástroje k zapojení rodiny uživatele do procesu poskytování sociální služby, ale naučí je také efektivně a adekvátně reagovat při…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Úvod do problematiky nevhodného zacházení a jednání se seniory a…
13.6.2022 - 14.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Úvod do problematiky zákona o pomoci v hmotné nouzi – příklady z…
Seminář je určen pro pracovníky na obcích, na krajských úřadech, na Úřadu práce, v sociálních službách, v neziskových organizacích apod., kteří potřebují získat informace o nepojistných dávkových systémech, především o systému pomoci v hmotné nouzi.…
14.6.2022
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Právo aktuálně a společně v sociálních službách - Mlčenlivost…
Právní úprava povinnosti mlčenlivosti v zákoně o sociálních službách v protikladu k situaci, kdy vznikne oznamovací povinnost dle trestního zákoníku, která mlčenlivost prolamuje. Jak dostát povinnosti mlčenlivosti? Jak tyto dva protichůdné zájmy…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
8.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Závadové chování dětí z pohledu kurátora pro děti a mládež
2.6.2022 - 9.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
10.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do problematiky týrání a zneužívání v sociálních službách
16.6.2022
Zřetel, s.r.o.