„ŠABLONA“ – „Já vás slyším“, ale nevnímám

Popis kurzu:
„Já vás slyším, ale nevnímám“ situace pedagog – žák, žák – pedagog, pedagog – rodič, rodič – pedagog vytváření domněnek jako důvod neporozumění si Když mi někdo nerozumí, není to jeho chyba pedagogický jazyk „Co jste to říkal“? Mluvit jazykem „jejich kmene“ – vliv zkušeností žáků na porozumění jazyku dospělého „Akce – reakce“ – modelové pedagogické situace „Poslouchám, nebo už odpovídám“? – umění aktivně naslouchat, jak naučit děti aktivně naslouchat? – aktivity k nácviku Kladení otázek – jak vhodně klást otázky a jak to naučit žáky – aktivity k nácvikuň Komunikačně obtížné pedagogické situace – základní možnosti řešení předpoklady pedagoga k jejich řešení - empatie, respekt, tolerance, chuť spolupracovat a hledat konstruktivní řešení krátká intervence na místě – pravidla vedení plánovaný rozhovor – příprava, pravidla vedení Tipy pro zvládání obtížných pedagogických komunikačních situací agrese, pláč, nemluvnost,silné emoce, manipulace  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Nabídnout pedagogům komplexní náhled na vlastní formu pedagogické komunikace, své zvyky a zlozvyky v pedagogické komunikace a na základě modelových situací a ověřených aktivit k tématům rozvinout jejich komunikační kompetence.  

„ŠABLONA“ – „Já vás slyším“, ale nevnímám
9.12.2021
Hradec Králové
Prezenční
objednat Cena
1 540 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Asistent pedagoga

„ŠABLONA“ – Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Témata vzdělávacího programu jsou směřována k praktické využitelnosti ve výuce na všech typech a stupních škol. Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí nejen s důvody, proč rozvíjet kreativitu, ale i způsoby, jak kreativní…
1.12.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Projektová výuka II.
Školení se zaměřuje na metodologii a didaktiku tvorby, přípravy, realizace, prezentace a hodnocení a evaluace projektů. Pedagogové v průběhu semináře vytvoří jeden skupinový projekt dle své aprobace anebo zájmového zaměření, naučí se organizovat a…
4.11.2021
Zřetel, s.r.o.
"ŠABLONA" - Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom…
Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavních částí: řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové proberou formou testů a aktivit mechanismy působení stresu, syndromu vyhoření, zásady psychohygieny i zdroje klidu.…
4.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

„ŠABLONA“ – Emoční management pro pedagogy
Emoční management v každodenním životě - Definice pojmu emoční management – emoční inteligence. Emoční management v osobním vs. profesním (pedagogickém) životě. Význam emočního managementu pro rozvoj osobnostního potenciálu pedagoga. EQ vs. IQ:…
18.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T (webinář)
Účastníkům semináře budou prezentovány metody efektivního učení, rozvoje paměti (snadné učení encyklopedických znalostí (názvy, cizí slova, jména, letopočty, údaje apod.) pomocí metodického využívání paměťových technik a pomůcek a to v celé…
29.11.2021 - 30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (webinář)
Seminář systematickým a uceleným způsobem zodpovídá otázky z oblasti specifických poruch chování – ADHD, ADD, které v mnoha případech jsou i sekundárně přidružené u dětí zdravotně znevýhodněných. Účastníci semináře budou seznámeni s jednotlivými…
6.12.2021 - 7.12.2021
Zřetel, s.r.o.