„ŠABLONA“ – Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání

Popis kurzu:
Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s druhy konfliktů a jejich příčinami, ověřenými postupy jak si poradit v typických i netypických situacích ze školního prostředí a vhodnými formami pedagogické intervence v případě konfliktů. Naučí se předcházet zbytečným konfliktům nebo je řešit pozitivním a konstruktivním způsobem, zdravě vyjadřovat hněv a snížit emoční a agresivní projevy. Osvojí si rovněž prakticky uplatnitelné metody řešení nejčastějších konfliktů mezi žáky/studenty a vyučujícími  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem vzdělávacího programu je rozvoj komunikačních dovedností pedagogických pracovníků pro efektivní zvládání obtížných situací a konfliktů ve škole, které mohou výrazně ovlivnit výchovně-vzdělávací proces. Po absolvování vzdělávacího programu budou pedagogičtí pracovníci schopni komunikovat v situacích, které vnímají jako obtížné, zvládnou řešit konflikty a sebeovládat se v problémových situacích své pedagogické praxe.  

„ŠABLONA“ – Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
25.11.2021
Brno
Prezenční
objednat Cena
1 540 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Asistent pedagoga

„ŠABLONA“ – Obtížné pedagogické situace
Představeny budou následující bloky: Co je pedagogická situace Typologie pedagogických situací – kategorie Oblasti obtížných pedagogických situací Připravenost pedagoga k uchopení pedagogické situace k rozvoji kompetencí Nezvládnutí…
18.11.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Sborovna – vztahový labyrint z pohledu pedagoga
Sborovna nebo kabinetní politika Všichni za jeden provaz Každý sám za sebe Teamy Skupinky, donašeči a VIP Specifika školního prostředí  Poměr muži – ženy – vliv na vztahy Vysoká autonomie ředitele Složení pedagogického sboru Vysoká…
20.1.2022
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Formativní hodnocení
Školení představí pedagogům formativní hodnocení jako významnou součást práce se žákem.   - Co je a není formativní hodnocení, typy školního hodnocení, účel FH, známkování - Proč používat formativní hodnocení? Co je cílem FH? - Metody…
19.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

Keramika II. - další techniky a způsoby dekorace
Seminář Keramika II. je zaměřen na náročnější techniky zpracování a alternativní způsoby dekorace keramické hlíny. Účastníci si individuálně pod vedením lektorky prakticky vyzkouší jednotlivé techniky a zaznamenají si své postřehy. Získají tak…
4.11.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Motivace a motivátory ve školním prostředí
Základem úspěchu je, aby učení žáky bavilo. Pokud se budou nové věci dozvídat rádi a na hodinu se budou těšit, máte z velké části vyhráno. Každé učení by mělo být poutavé a smysly podněcující. Existuje přímé spojení mezi tím, jak se děti cítí a…
2.12.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
Vliv rodinné a osobní anamnézy na vznik ADHD/ADD a jiných neurovývojových poruch Neuro-vývojové poruchy Přetrvávající primární reflexy Co je a není ADHD/ADD? Celostní přístup jako léčba a životní styl Potřeba včasné podpory s celostním…
24.1.2022
Zřetel, s.r.o.