Jak zacházet s údaji o uživateli sociální služby

Popis kurzu:
Kurz se zaměřuje na zákonné povinnosti a požadavky standardů kvality týkající se údajů o uživatelích sociálních služeb. Účastníci se seznámí s požadavky danými legislativou a SQSS na vedení a evidenci údajů o uživatelích. Jaké údaje k poskytování služby potřebují a jaké ne. Jak údaje chránit před zneužitím, zaznamenávat v písemné podobě. Budou mít možnost pracovat s příklady dokumentů ze svého zařízení a zkonzultovat jejich případné úpravy, revidovat je.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Jednotlivá témata: Požadavky zákona 108/2006 o sociálních službách, GDPR, Občanský zákoník Vedení dokumentace o poskytování soc. služby: požadavky SQSS na zpracování, vedení a evidenci dokumentace zájemců/uživatelů Jaké údaje a k čemu vlastně potřebujeme? Jak a kam údaje zaznamenávat a jak je ochránit před zneužitím? Přístupnost údajů jednotlivým subjektům (v rámci služby, mimo sociální službu)

Jak zacházet s údaji o uživateli sociální služby
Na dotaz
Brno
Prezenční
Cena
1 320 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
1.10.2021 - 12.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Vedení poradenského rozhovoru v sociálních službách
Rozsah kurzu: 24 vyučovacích hodin Kurz je určen sociálním pracovníkům a dalším pomáhajícím profesím, poskytujícím služby sociálního poradenství nebo těm pracovníkům, kteří si chtějí obohatit stávající znalosti a dovednosti pro působení v…
Na dotaz
REMEDIUM Praha o.p.s.
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kvalifikační (rekvalifikační) kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. Absolvent kurzu může být zaměstnán jako pracovník v sociálních službách a vykonávat přímou…
5.11.2021 - 17.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základy specifického přístupu k lidem s mentálním postižením v…
Účastníci semináře se seznámí se základními specifiky lidí s mentálním postižením, s jejich psychologickými zvláštnostmi a tím, jak tyto znalosti uplatnit v praxi. Účastníci posílí své odborné kompetence ve znalostech specifik bezprostředního,…
Na dotaz
Zřetel, s.r.o.
Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
7.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Výtvarné techniky při práci s klienty sociálních služeb
Pro pracovníka je výtvarná činnost jedním ze způsobů, jak navázat s klientem spolupracující vztah a zapojit jej do sociálních vazeb ve svém okolí. Klientovi umožní získat pocit, že je činnosti aktivně účasten, zvládá ji, může ji případně dále…
7.12.2021
Zřetel, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace