Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita, zpětná vazba, konflikt a kritika nenásilně

Popis kurzu:
Kurz je zaměřen specificky na komunikaci v rámci organizace na úrovni horizontální i vertikální. Jedním z velmi častých důvodů pro nespokojenost v práci a následující vyhoření je nekvalitní týmová komunikace a frustrace z ní plynoucí. Kurz je nastaven tak, aby posunul každého účastníka směrem ke schopnosti autentického a srozumitelného vyjadřování svých potřeb směrem ke kolegům i vedení (příp. podřízeným) tak, aby nedocházelo ke vzniku frustrací. Zároveň posouvá schopnost aktivního naslouchání, hlubokého porozumění a opravdové empatie k ostatním členům týmu/vedení. Jedním z nosných témat školení je přijímání a dávání kritiky/zpětné vazby tak, aby sloužila k rozvoji osob a týmu. Obsahem kurzu je také zaměření se na konflikt, jeho příčiny, důvody a následky jeho odsouvání a praktické návody, jak zlepšit svou dovednost komunikace v konfliktní situaci. Podstata kurzu vychází z filosofie nenásilné komunikace, která je velmi funkční a ověřená praxí. Posun v této oblasti zvyšuje zralost pracovníků a slouží k lepší komunikaci obecně, tedy i směrem ke klientům, veřejnosti a dalším spolupracujícím organizacím.  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Absolvent posune svou schopnost kvalitní, autentické a srozumitelné komunikace směrem k druhým lidem, specificky v rámci týmu/organizace. Bude seznámen s teorií i praxí nenásilné komunikace a na praktických cvičeních se naučí vnést ji do svého života. Bude umět lépe rozeznat emoce a potřeby své i druhých lidí a díky této dovednosti si bude schopen uvědomovat a srozumitelněji komunikovat svá očekávání od druhých, přání a potřeby. Zlepší se jeho dovednost opravdové empatie a skrze cvičení si bude moci uvědomit dopady falešné empatie a nepozorného naslouchání. Účastník bude obeznámen s chybami v komunikaci a bude veden k hluboké introspekci, aby mohl sám rozvinout svou komunikační dovednost a zbavit se chyb. Účastník porozumí více překážkám, bránícím mu v přijetí kritiky od druhých, bude umět lépe a citlivě poskytnout zpětnou vazbu a vyjádřit svůj nesouhlas vůči neoprávněné kritice pochopitelným způsobem. Absolvent porozumí konfliktu, důvodům jeho odsouvání a zlepší svou schopnost otevřít i projít konflikt nenásilnou formou. Bude upozorněn na rizika pasivní agrese jako následek frustrací z nevyřčených emocí a potřeb. Účastníci budou vedeni ke zvědomení svých kvalit a jejich rozvoji.  

Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita, zpětná vazba, konflikt a kritika nenásilně
29.11.2021
ONLINE - webinář
Online
objednat Cena
1 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Využití písku jako aktivizačního prvku v sociálních službách
Písek je přírodní materiál a při práci s ním se člověk stává tvůrcem. Můžeme prožít to, co nám běžný život nenabízí. Zmíněný přínos je velmi d??ležitý u osob různým způsobem handicapovaných. Pískoviště je zvláštní prostředí, ve kterém se dá…
3.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Gerontooblek v aktivizačních činnostech pro uživatele sociálních…
Smysluplné trávení volného času a v sociálních službách uživatelem akceptované aktivizační činnosti jsou v každodenním životě nenahraditelné. Proces stárnutí provází řada involučních změn organismu člověka -  z pohledu přípravy aktivizačního…
26.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Rukodělné techniky - jejich využití v sociálních službách -…
Tento kurz bude věnován batikování hedvábné šály a plstění! Veškerý pracovní materiál v ceně kurzu!
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
Seminář představuje současná vývojová specifika mládeže, aktuální kontext dospívání a jejich význam pro práci s nimi. Představuje základní rámec nejčastějších problémů, se kterými se mladí lidé potkávají a jejich provázanost s přirozenými i…
2.11.2021 - 3.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Praktická asertivita v sociálních službách
Kurz Praktická asertivita v sociálních službách je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s…
15.11.2021 - 16.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
Seminář si klade za cíl seznámit účastníky s problematikou syndromu demence tak, aby po jeho absolvování nejen uměli rozpoznat a adekvátně reagovat na potřeby klientů s demencí, ale aby také získali komunikační dovednosti využitelné při péči o…
7.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální…
4.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
23.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Možnosti podpory funkce ruky u uživatelů sociálních služeb
Seminář je zaměřen na problematiku podpory správného fungování ruky u uživatelů sociálních služeb – seniorů a osob se zdravotním postižením. V teoretické části získají účastníci základní informace o funkcích rukou a také o negativních dopadech v…
2.11.2021
Zřetel, s.r.o.