Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty

Popis kurzu:

Nabyté znalosti a dovednosti:
Účastník získá základní vhled do problematiky efektivní komunikace s uživateli služeb romského etnika, seznámí se s jejich komunikačním stylem a se specifiky komunikace souvisejícími s jejich sociálně psychologickými charakteristikami. Témata budou směřovat k lepšímu porozumění vzorcům chování uživatelů služeb romského etnika a k vyvarování se komunikačních chyb při výkonu sociální práce. Cílem bude rozvíjení schopností komunikovat tak, aby komunikace dosahovala žádoucí efekt v konkrétním komunikačním kontextu. Účastník školení si také osvojí základní dovednosti vedení rozhovoru s uživatelem služby.  

Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
8.6.2022
Ústí nad Labem
Prezenční
objednat Cena
1 490 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Individuální plánování v praxi (nejen) pečovatelských služeb
3.3.2022
Zřetel, s.r.o.
Intenzivní techniky psychohygieny pro ženy v pomáhajících…
4.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Slovní sebeobrana
9.6.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy vedení asistovaného kontaktu
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se…
23.3.2022
CETERAS s.r.o.
Podpora změny a motivace u klientů
26.5.2022 - 27.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Umění držení hranic v pomáhajících profesích
Kurz je zaměřen na umění držení hranic pracovníků pomáhajících profesí. Budou v něm představeny základní teorie zvládání obtížných situací a teorie bazálních vývojových potřeb se zaměřením na potřebu limitu. Uvědomění si důležitosti a prospěšnosti…
Na dotaz
Modrá linka, z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Základy krizové intervence
13.5.2022
Zřetel, s.r.o.
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách Hodnocení zaměstnanců je významnou manažerskou kompetencí, která vyžaduje znalosti a praktické zkušenosti s vedením hodnotících rozhovorů. Akreditovaný vzdělávací program se ve svém obsahu…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Příprava poskytovatele sociálních služeb na inspekci kvality
7.4.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM
2.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Komunikace napříč organizací jako cesta k rozvoji - integrita,…
1.3.2022
Zřetel, s.r.o.
Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka
26.1.2022 - 27.1.2022
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Práce s krizí v životě člověka
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
16.6.2022
Zřetel, s.r.o.
Teorie a metody sociální práce
12.5.2022
Zřetel, s.r.o.