„ŠABLONA“ – Formativní hodnocení

Popis kurzu:
Školení představí pedagogům formativní hodnocení jako významnou součást práce se žákem.   - Co je a není formativní hodnocení, typy školního hodnocení, účel FH, známkování - Proč používat formativní hodnocení? Co je cílem FH? - Metody formativního hodnocení - Cíle formativního hodnocení - Kritéria hodnocení - Zpětná vazba (pravidla poskytování zpětné vazby, prostředí pro zpětnou vazbu, úkol zpětné vazby, typy zpětné vazby, oblasti zpětné vazby, chyby) - Zavádění formativního hodnocení a jeho rizika  

Nabyté znalosti a dovednosti:
Seminář si klade za cíl seznámit pedagogy s formativním hodnocením, a to od jeho samotného představení až po konkrétní aplikaci ve školním prostředí.  

„ŠABLONA“ – Formativní hodnocení
11.1.2022
Jihlava
Prezenční
objednat Cena
1 540 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Asistent pedagoga

Plánování, metodika a organizace práce pedagoga (webinář)
Plánování práce, stanovování priorit - Analýza pracovních úkolů pedagoga. Struktura jednotlivých a dílčích cílů – jejich promítnutí do časového rozvržení činností. Efektivní plánování práce pedagoga (harmonogram denní, vícedenní). Písemné…
29.11.2021 - 30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Právní odpovědnost ve školství (webinář)
V praxi velmi často vznikají pochybnosti, kdo odpovídá za škodu vzniklou během výuky, ve školách. Seminář se zaměří na vymezení právní odpovědnosti ředitelů školských právnických osob, pedagogů a dalších zaměstnanců školy. Pozornost bude věnována…
27.10.2021
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – „Já vás slyším“, ale nevnímám
„Já vás slyším, ale nevnímám“ situace pedagog – žák, žák – pedagog, pedagog – rodič, rodič – pedagog vytváření domněnek jako důvod neporozumění si Když mi někdo nerozumí, není to jeho chyba pedagogický jazyk „Co jste to říkal“? Mluvit…
9.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Vzdělávání » Další vzdělávání učitelů

„ŠABLONA“ – Činnosti pro nadané děti
Představeny budou následující bloky: Rozvoj potenciálu nadaných dětí Aktivity zaměřené na rozvoj zvídavosti Aktivity na rozvoj bystrosti a vnímavosti Aktivity zaměřené na rozvoj vytrvalosti a překonávání překážek Aktivity zaměřené na rozvoj…
25.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Finanční gramotnost pro 1. stupeň základní školy (webinář)
Seminář je zaměřen na získání základního vhledu do problematiky finanční gramotnosti v kontextu se začleněním tématu v RVP ZŠ.   Seminář reflektuje tato témata: pojmy související s finanční gramotností, jejich vysvětlení, vhodnost používání …
17.1.2022 - 18.1.2022
Zřetel, s.r.o.
„ŠABLONA“ – Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
Vliv rodinné a osobní anamnézy na vznik ADHD/ADD a jiných neurovývojových poruch Neuro-vývojové poruchy Přetrvávající primární reflexy Co je a není ADHD/ADD? Celostní přístup jako léčba a životní styl Potřeba včasné podpory s celostním…
24.1.2022
Zřetel, s.r.o.