Při poskytování služeb a analýze návštěvnosti nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací
Zpět do kategorie Práce s klientem

Komunikační dovednosti klíčového pracovníka s uživateli sociálních služeb a jejich rodinou
Pořadatel kurzu: HARTMANN - RICO a.s.

Popis

Základní komunikační dovednosti – neverbální signály a jejich význam
Metody získávání informací o uživateli – naslouchání, rozhovor, doprovázení, pozorování a další, význam neverbální komunikace ve vztahu k uživateli sociálních služeb, zásady vedení rozhovoru
Pozitivní formulace v komunikaci
Asertivita není agresivita – vhodné jednání, umění odmítnout neoprávněný požadavek, znát svá práva a možnosti
Postupy při řešení problémů a konfliktů s uživateli a spolupracovníky
Význam týmové spolupráce při řešení problémů, výměna zkušeností, supervize mezi kolegy
Případové studie, kazuistiky, trénink, diskuse
Cíle
Hlavním cílem tohoto vzdělávacího programu je naučit se základům komunikace s uživateli sociálních služeb, jejich specifika a zásady vedení rozhovorů.
Dovednosti
Naučit se metodám sběru informací o uživateli
Naučit se zásady vedení rozhovoru, techniky dotazování a jejich využití

Poznámka

Na kurz se přihlašujte zde: www.hartmannakademie.cz/kurzy.php?id=52

Praktické informace o kurzu

Ulice a č.p.
Obec
PSČ
Okres
všechny
Cena
Cena kurzu na vyžádání.
Formální výstup
Osvědčení o absolvování kurzu
Statut
Akreditovaný kurz
Poznámka
Místo konání dle dohody se zadavatelem.

Máte zájem nebo otázky?
Pište pořadateli kurzu

Povinné položky
Ochrana osobních údajů

Není tento kurz pro vás to pravé?

Podívejte se na dalších 369 kurzů v kategorii Práce s klientem

Poradíme vám, jak si vybrat správný kurz

Využijte našeho live chatu v rámci služby internetového poradenství.