Při poskytování služeb a analýze návštěvnosti nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
Pořadatel kurzu: Zřetel, s.r.o.

Popis


Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.

 

Cíle


Účastníci získají základní informace o fungování mozku a komunikaci. Seznámí se se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat. Seminář také osvětlí význam a důležitost podpůrného rozhovoru v oblasti sociálních služeb.

 

Praktické informace o kurzu

Ulice a č.p.
Obec
Ostrava
PSČ
Okres
všechny
Termín
od 11. 12. 2018
do 11. 12. 2018
[po, út, st, čt, pá, so, ne]
Cena
1 390 Kč
Formální výstup
Osvědčení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu

Máte zájem nebo otázky?
Pište pořadateli kurzu

Povinné položky
Ochrana osobních údajů

Není tento kurz pro vás to pravé?

Podívejte se na dalších 129 kurzů v kategorii Právo v sociálních službách

Podobné kurzy

Krizová intervence v praxi

Kde: Brno-město

Cena: 2 350 Kč

Péče o sebe pro pečující

Kde: Brno-město

Cena: 2 350 Kč

Poradíme vám, jak si vybrat správný kurz

Využijte našeho live chatu v rámci služby internetového poradenství.