Efektivní komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů
Pořadatel kurzu: Zřetel, s.r.o.
Popis
Seminář seznámí účastníky s možnostmi efektivního zvládání komunikace s obtížně zvládnutelnými typy klientů. Účastníci se dozví informace o typologii klientů a různých motivech jejich jednání a získají náhled na rozpoznávání vhodného stylu komunikace a jednání s daným klientem. Seznámí se také s tematicky navazující typologií klientů, jako jsou např. mlčenlivý klient; agresivní a nepřátelský klient; klient, který se snaží získat výhody; perfekcionalistický klient; klient v odporu; nedobrovolný klient; manipulativní klient; atp. Získají přehled o komunikačních pravidlech a možnostech jejich uplatnění. Zjistí také, jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky a jak podávat negativní zpětnou vazbu obtížně zvládnutelnému typu klientů. Školení jim, jak je možné díky účinné komunikaci zvýšit svou odolnost proti stresu.
Cíle
Účastníci získají základní přehled o typologii osobnosti a specifikách práce s daným typem klientů pro svou vlastní praxi. Seznámí se s klíčovými asertivními technikami a základy zvládání agrese jak v přímém, tak nepřímém kontaktu s klientem. Účastníci se dozvědí, jak rozpoznat manipulativní jednání, jak na něj vhodně reagovat v rámci své praxe a zkušenosti s klienty.
Praktické informace o kurzu
Ulice a č.p.
Obec
Pardubice
PSČ
Okres
všechny
Cena
2 450 Kč
Formální výstup
Osvědčení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Máte zájem nebo otázky?
Pište pořadateli kurzu
Není tento kurz pro vás to pravé?
Podívejte se na dalších 346 kurzů v kategorii Právo v sociálních službách
Podobné kurzy
Poradíme vám, jak si vybrat správný kurz
Využijte našeho live chatu v rámci služby internetového poradenství.