Základy krizové intervence 2

Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.

Anotace:
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro praktické ukázky a nácviky vedení rozhovorů v modelových situacích. Je postaven na příkladech z praxe a možnosti si v bezpečném prostředí v modelových situacích komunikaci s klientem v krizi vyzkoušet. Cíle kurzu: Rozšířit a prohloubit znalosti z oblasti krizové intervence a poskytnout prostor pro nácvik vedení rozhovorů v bezpečném prostředí modelových situacích.. Zorientovat se v oblasti práce s různými náročnými projevy klientů jako je agrese, panika, mlčení, pasivita či manipulace. Seznámit se se základními specifiky z oblasti krizové intervence, kdy je klient přímo ohrožen na zdraví a životě (suicidální klient).

Popis kurzu:
Obsah
Náročné situace v oblasti krizové intervence.
Náročné projevy klienta a specifika práce s nimi – panika, agrese, mlčení, manipulace.
Specifika a úskalí práce se suicidálním klientem.
Modelové situace.
Základy krizové intervence 2
8.4.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč
Základy krizové intervence 2
14.4.2025
online
Online
objednat Cena
2 400 Kč
Základy krizové intervence 2
10.6.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Úvod do systemické práce s páry a s rodinami
Osnova Obecný rámec systemického přístupu a přístupu zaměřeného na řešení Specifické otázky práce s páry a rodinami – vytváření bezpečí, připojování, neutralita/stranění všem Dojednávání cílů, zázračná otázka v konzultaci s páry a…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
30.4.2025
CETERAS s.r.o.
Základy vedení asistovaného kontaktu
Cílem kurzu je seznámit profesionály v sociální práci s asistovaným kontaktem, jeho průběhem a způsobem práce. Účastníci se naučí postavit asistovaný kontakt, tak, aby byl bezpečný pro dítě, pracovníka, případně i ostatní účastníky setkání. Naučí se…
29.4.2025
CETERAS s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Slovní sebeobrana v pomáhajících profesích
Dostáváte se při práci občas do nepříjemných konfliktních situací? Chcete se naučit tyto situace profesionálně zvládnout? Na akreditovaném kurzu se dozvíte, jak jednat, když přijde slovní útok. Pochopíte, jaká je v útoku vaše role i odpovědnost.…
10.9.2025
Diecézní charita Brno
Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích
Hlavními cíli kurzu jsou rozeznání manipulativních postupů protistrany a umění vhodné reakce na manipulaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz popisuje partnerské jednání založené na rovnováze ve vzájemném…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Právní minimum pro sociální pracovníky I.
Kurz se zaměřuje na oblast soukromého práva (smlouvy, bydlení, pracovní právo). Obsahuje rovněž blok zaměřený na práci s právními předpisy, díky kterému si osvojíte vyhledávání relevantních právních informací. Teoretický výklad bude stručný a hlavní…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia
Alternativní a augmentativní komunikace - funkce, nácvik a…
Kurz je určen pro ty pracovníky sociálních služeb, kteří pracují s klienty s obtížemi v komunikaci a s těmi, kteří nemluví. Kurz zdůrazňuje nutnost vytvoření alternativního komunikačního systému s klientem, seznamuje s existujícími komunikačními…
5.9.2025
Diecézní charita Brno
Základy emoční inteligence
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia