Základy krizové intervence 2

Pořadatel kurzu:
CETERAS s.r.o.

Anotace:
Kurz navazuje na kurz Základy krizové intervence 1 a jeho cílem je poskytnout účastníkům další rozšiřující informace o práci se specifickými projevy klienta v krizi a rozšiřuje již získané základní informace. Poskytuje také více prostoru pro praktické ukázky a nácviky vedení rozhovorů v modelových situacích. Je postaven na příkladech z praxe a možnosti si v bezpečném prostředí v modelových situacích komunikaci s klientem v krizi vyzkoušet. Cíle kurzu: Rozšířit a prohloubit znalosti z oblasti krizové intervence a poskytnout prostor pro nácvik vedení rozhovorů v bezpečném prostředí modelových situacích.. Zorientovat se v oblasti práce s různými náročnými projevy klientů jako je agrese, panika, mlčení, pasivita či manipulace. Seznámit se se základními specifiky z oblasti krizové intervence, kdy je klient přímo ohrožen na zdraví a životě (suicidální klient).

Popis kurzu:
Obsah
Náročné situace v oblasti krizové intervence.
Náročné projevy klienta a specifika práce s nimi – panika, agrese, mlčení, manipulace.
Specifika a úskalí práce se suicidálním klientem.
Modelové situace.
Základy krizové intervence 2
30.9.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč
Základy krizové intervence 2
4.11.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč
Základy krizové intervence 2
25.11.2025
Brno
Online
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Výcvik v internetovém poradenství
Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními otázkami internetového poradenství. Součástí vzdělávacího programu Výcvik v internetovém poradenství je představení odpovědí na otázky problematiky internetového poradenství, a to především z oblasti…
Na dotaz
Modrá linka, z. s.
Aplikovaná krizová intervence - práce s klienty se…
Akreditovaný kurz se věnuje problematice suicidálního chování, jeho příčinám, průběhu, možnostem detektovat varovné signály. Zaměřuje se na odhalení falešných představ o sebevraždách, na zpracování vztahu pracovníka k nim, reflexi tématu smrti a…
4.11.2025
Diecézní charita Brno
Mediace - způsob řešení konfliktu, úvod
Kurz se věnuje teoretickému zázemí mediace i praktickému nácviku řešení konfliktů za pomoci mediátora. Účastníci se seznámí s tím, co je to mediace, se základními mediačními přístupy a klíčovými hodnotami mediace, se strukturou procesu facilitativní…
Na dotaz
Mediační centrum, z. s.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia
Využití dramaterapie v pomáhajících profesích
Cílem vzdělávacího programu je seznámení účastníků s metodami a technikami dramaterapie po teoretické i praktické stránce a s dalšími možnostmi, jak využít těchto přístupů při práci s klienty v sociálních službách. Dále se kurz soustředí na rozvoj…
20.8.2025 - 22.8.2025
Společnost Podané ruce o.p.s.
Motivace klienta ke změně v životě
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný…
23.9.2025 - 24.9.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia
Práce s krizí v životě člověka
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Sociální situace v rodině a jejich řešení z pohledu práva
Tento kurz se zabývá situacemi a událostmi v životě rodin, které mohou způsobit nepříznivou sociální situaci. Seznamuje účastníky se základy praktických postupů řešení těchto situací v rámci sociálních služeb, v souladu s právem. Pracovníci v…
14.10.2025
Diecézní charita Brno