Jak využít techniky krizové intervence v pomáhajících profesích - 8 hodin

Pořadatel kurzu:
TAKTEM z.ú.

Anotace:
K čemu jsou tyto techniky dobré a jak je mohou pracovníci v pomáhajících profesí použít v emočně náročných situacích s klienty? Jak v takových situacích reagovat, neublížit a situaci zklidnit? V kurzu budeme pracovat s modelovými situacemi. Kurz je prakticky zaměřen tak, aby se nové poznatky dali hned aplikovat do praxe. Lektoři budou při stanovení konkrétního obsahu přihlížet k dosavadní praxi a zkušenostem účastníků.

Popis kurzu:
Na objednávku, realizace dle dohody , info na https://taktem.cz/vzdelavani/

Nabyté znalosti a dovednosti:
krizová intervence - seznámení

Jak využít techniky krizové intervence v pomáhajících profesích - 8 hodin
Na dotaz
Brno nebo dle dohody
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Základy emoční inteligence
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Zvládání agrese – možnosti a limity práce s různými druhy agrese
Účastníci kurzu si osvojí základní dovednosti zvládání agrese u klienta pomocí teoretických znalostí, praktických technik a intervencí, posílí vlastní kompetence a získají důvěru ve vlastní možnosti při řešení konfliktních situací spojených s agresí…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Zvládání obtížných situací
Kurz je založen na nácviku situací, které jsou pro pracovníka obtížné. Například práce s klientem naplněným smutkem, radostí, agresivitou a podobně. Tématem je také práce s klienty, kteří jsou pro pracovníka iritující, a práce v situaci, kdy se…
Na dotaz (+1 další)
Modrá linka, z. s.