Zvládání agrese – úvod do práce s klientem s agresivními projevy chování

Pořadatel kurzu:
Persefona, z. s.

Anotace:
Vzdělávací program je zaměřen na předání informací a poznatků o problematice agrese a agresivních projevů chování. Program si klade za cíl předat účastníkům teoretické a praktické znalosti a dovednosti, posílit kompetence, vlastní důvěru a postoj k práci s klienty s agresivními projevy chování. Předány budou nejen teoretické informace, ale i praktické techniky, které mohou fungovat při řešení konfliktních situací, kdy dochází ze strany klienta k projevům agrese. Účastníci se také mohou zaměřit na poznání a rozpoznání svých vlastních tendencí k projevům agrese. Důraz je kladen také na prevenci agresivních projevů chování a komunikaci s klienty s agresivními projevy chování.

Popis kurzu:
Rozsah: 8 vyučovacích hodin; Optimální počet účastníků: 16; Přednášející: psycholožka

Nabyté znalosti a dovednosti:
Absolvent vzdělávacího programu bude schopen rozpoznat klienty s agresivními projevy chování, naučí se základní techniky, jak adekvátně zareagovat v konfliktních situacích na agresivní projevy klienta a bude schopen porozumět vlastním tendencím k agresivitě.

Zvládání agrese – úvod do práce s klientem s agresivními projevy chování
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Práce s uživateli alkoholu v poradenských a sociálních službách
Kurz se zaměřuje na práci s uživateli alkoholu či závislými osobami v poradenských a sociálních službách, a to včetně těch, které se neprofilují jako adiktologické.
Na dotaz (+2 další)
Diecézní charita Brno
Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich…
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno
Jak zvládat náročné komunikační situace
Kurz je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno