Asertivní zvládání obtížných/stresových situací

Popis kurzu:
Zažíváte čas od času nepříjemné/stresové situace v kontaktu se svými kolegy, partnery či spolupracovníky? Zajímá Vás, jak lze těmto situacím předcházet a jak je konstruktivně zvládat, aniž by došlo k narušení vzájemných vztahů? Na tomto semináři se např. dozvíte, jak a čím budovat zdravé sebevědomí, co (ne)dělat v emočně vypjatých situacích, seznámíte se s jednotlivými asertivními technikami a možnostmi jejich použití a budete mít možnost je trénovat na modelových situacích z praxe. Seminář je určen všem, kteří se chtějí naučit lépe a konstruktivněji zvládat obtížné/stresové situace v kontaktu s druhými lidmi. Program semináře: charakteristické znaky „problematických“ situací možnosti prevence a snižování napětí akutní zvládání obtížných/stresových situací s využitím asertivity vhodné postoje k posílení zdravého sebevědomí a sebejistoty vybrané asertivní techniky a možnosti jejich použití řešení modelových situací, trénink, diskuse, zpětná vazba
Asertivní zvládání obtížných/stresových situací
Na dotaz
PRAHA 1
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Mobbing a Bossing
Program: • Úvod do problematiky • Kořeny a formy agrese • Specifika mobbingu a bossingu v příkladech • Mechanismus a řešení konfliktů • Role managementu • Cvičení
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Profesionální komunikace ve službách
Program: • Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), který vychází z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb. • Verbální komunikace, včetně profesionální etikety. • Neverbální komunikace,…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.