Moderní digitální nástroje ve firemní praxi - NEAKREDITOVANÉ IT KURZY S DOTACÍ 82%

Pořadatel kurzu:
Everesta, s.r.o.

Anotace:
Kurz je praktický, interaktivní a zaměřený na reálné využití ve firemním prostředí. Účastníci kurzu získají praktické dovednosti, které jim umožní lepší uplatnění v různých profesích, zejména v oblasti HR, administrativy a marketingu.

Popis kurzu:
Kurz je rozložen do 5 dnů. Délka celého kurzu je 20 hodin.

Na co se můžete těšit?

Digitální identita a online prezentace

Digitální stopa – co to je, jak ji chránit, příklady dobré i špatné praxe
Online prezentace zaměstnance a firmy – jak budovat profesionální image
Praktická cvičení: audit digitální stopy, tvorba základního online profilu

Nábor a inzerce práce v digitálním prostředí

Kde inzerovat pracovní nabídky? (job portály, sociální sítě, web firmy)
Jak psát efektivní inzerát? – struktura, pravidla, klíčová slova
Praktické vyzkoušení – tvorba a publikace fiktivního inzerátu

Sociální sítě v HR a firemní komunikaci

Jak využít LinkedIn a Facebook pro personalistiku
Firemní profil vs. osobní profil – kdy a jak komunikovat
Praktické cvičení – správa obsahu na LinkedIn a Facebooku

Linkedin a Canva – online networking a vizuální obsah

Linkedin – založení profilu, správa sítě, bezpečnostní nastavení
Vyhledávání kandidátů a komunikace
Canva – grafické nástroje pro HR a administrativu (pozvánky, brožury, posty)

Umělá inteligence v HR a administrativě

ChatGPT – registrace, nastavení, bezpečné používání
Zadávání dotazů a efektivní komunikace s AI
Praktická cvičení – tvorba textů, odpovědí na e-maily, simulace náboru

Shrnutí kurzu a individuální dotazy.

Čas kurzu vždy od 16:15 do 19:30.
Termíny: 1.9., 2.9., 8.9., 9.9., 15.9.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Kurz je vhodný jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé uživatele, kteří chtějí získat praktické dovednosti pro každodenní firemní praxi.

Moderní digitální nástroje ve firemní praxi - NEAKREDITOVANÉ IT KURZY S DOTACÍ 82%
1.9.2025 - 15.9.2025
Online
objednat Cena
37 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Jak na PR a komunikaci sociální služby nebo neziskové organizace…
Organizujete propagační a fundraisingové akce? Chcete, aby byly skutečně vidět? Přihlaste se na náš akreditovaný kurz. Provede vás základy tvorby efektivní komunikační kampaně v oblasti sociálních služeb. Naučíte se, jak naplánovat úspěšnou…
11.6.2025
Diecézní charita Brno
Archivnictví a spisová služba – hlavní změny podle novely zákona…
Cílové skupiny získají informace o nových právních předpisech v oblasti vedení spisové služby, tvorbě a obsahu spisových řádů a skartačních plánů, jakož si i prohloubí organizační a pracovní návyky související se správným administrativním chodem…
5.6.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Veřejné zakázky – podlimitní a nadlimitní režim
Vzdělávací program je zaměřen na seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., který je určen zadavatelům i dodavatelům veřejných zakázek a zaměřuje se rovněž na elektronizaci veřejných zakázek.
21.10.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…