Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta

Popis kurzu:
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního prodeje - Seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami - Naučit se rozpoznat typy klientů - Zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti - Poznat jeho silné i slabé stránky - Naučit se, jak s danými typy komunikovat - Dosáhnout tím, co největších prodejních úspěchů Obsah školení: Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik Strategie jednání s problematickými typy osobností Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský Videoukázka – rozbor jednání klientů Prestižní klient Jaký je Váš typický zákazník – skupinové praktické cvičení Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Na dotaz
Olomouc
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Profesionální komunikace ve službách
Program: • Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), který vychází z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb. • Verbální komunikace, včetně profesionální etikety. • Neverbální komunikace,…
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Energie pro život i práci
Důležitý prostor pro zastavení a zamyšlení. Žijeme v době, ve které jeden náročný úkol střídá druhý. Je nezbytné se naučit skuteč…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů? Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.