Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta

Název vzdělavatele:
Podkategorie:
Popis kurzu:
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem. Cíle školení: - Prohloubit osvojené principy profesionálního prodeje - Seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami - Naučit se rozpoznat typy klientů - Zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti - Poznat jeho silné i slabé stránky - Naučit se, jak s danými typy komunikovat - Dosáhnout tím, co největších prodejních úspěchů Obsah školení: Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik Strategie jednání s problematickými typy osobností Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský Videoukázka – rozbor jednání klientů Prestižní klient Jaký je Váš typický zákazník – skupinové praktické cvičení Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Na dotaz
Olomouc
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Prezentační minimum
Program: • Základní postup při přípravě prezentace • Typy struktur podle účelu prezentace • Prvky řeči těla, které ovlivňují projev v pozitivním i negativním smyslu • Zahájení a ukončení prezentace • Chvíle pro otázky a odpovědi • Využití techniky …
Na dotaz
Mgr. Soňa Nedomová
Rozvoj, motivace a inspirace zaměstnanců
Existují dva způsoby, jak můžete ovlivnit lidské chování. Člověka můžete přinutit, aby udělal to co chcete nebo ho můžete inspirovat. Ti, kteří dokážou inspirovat, dávají lidem důvěru, pocit smyslu a sounáležitosti, pomáhají lidem růst a dosáhnout…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Praktický telemarketing
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace