Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta

Pořadatel kurzu:
TSM, spol. s r. o.

Popis kurzu:
Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem.
Cíle školení:
- Prohloubit osvojené principy profesionálního prodeje
- Seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami
- Naučit se rozpoznat typy klientů
- Zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti
- Poznat jeho silné i slabé stránky
- Naučit se, jak s danými typy komunikovat
- Dosáhnout tím, co největších prodejních úspěchů
Obsah školení:


Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte

Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik

Strategie jednání s problematickými typy osobností

Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace

Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků

Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom

Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský

Videoukázka – rozbor jednání klientů

Prestižní klient

Jaký je Váš typický zákazník – skupinové praktické cvičení

Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků

Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop

Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta
Na dotaz
Olomouc
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Osobní rozvoj a zájmové kurzy » Komunikace

Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Zátěž a stres – jak účinně zvládnout stresové situace a předejít…
Získané dovednosti lze uplatnit nejen v rámci úřadů a organizací, ale lze je využít i k celkovému rozvoji osobnosti účastníka vzdělávacího programu.
17.12.2024
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Klíč k úspěšné komunikaci nejen před kamerou aneb jak efektivně…
MOTTO: "Jakmile člověk vstoupí na "scénu", všechno selhává, včetně těch nejzákladnějších a nejprostších úkonů. Proto se na "ní" musíme znovu učit mluvit, sedět, chodit, pohybovat se. Musíme se učit dívat se a vidět, poslouchat a slyšet". Mediálně…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.