Veřejné zakázky malého rozsahu v praxi

Anotace:
Vzdělávací program je zaměřen na seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., který je určen zadavatelům i dodavatelům veřejných zakázek.

Popis kurzu:
1. Výjimka pro veřejné zakázky malého rozsahu ze zákona? Ano, ale něco přece jen platí… Kritická místa.

2. Základní zásady a jejich důsledky pro veřejné zakázky malého rozsahu…

3. Přímé zadání zakázky…kdy ano.

4. Přístup ke změnám smlouvy.

5. Jak vhodně konstruovat zadávací podmínky veřejné zakázky malého rozsahu (kvalifikace, hodnocení, smlouva)… které zákonné instituty, kdy a do jaké míry použít? Příležitosti a hrozby…

6. Jak vhodně vést výběrové řízení na veřejné zakázky malého rozsahu.

7. Dotazy a diskuze.
Veřejné zakázky malého rozsahu v praxi
26.5.2026
Olomouc
Prezenční
informace Cena
2 390 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Administrativní pracovník/Asistentka

Efektivní on-line školení / webinář
Principy vzdálené komunikace, rozptýlení obav Nástroje a potřebné vybavení Specifika on-line kurzu a webináře Možnosti oživení kurzu a zapojení účastníků
Na dotaz
Santia, spol. s r.o.
Podávání zpětné vazby
Zpětná vazba je v dnešní době velmi ožehavé téma. Nevhodně podaná zpětná vazba zbytečně zvyšuje emoce a může vést ke zhoršení vztahů a snížení pracovního výkonu. Někdy naopak se zpětnou vazbu podávat bojíme, a tak se stává, že v naší komunikaci…
12.5.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
DPH u obcí, měst, statutárních měst, hl. města Prahy, krajů i…
Aktuality a změny v oblasti DPH 2026 a 2027. 1. Definice nemovité věci, stavby a služeb vztahujících se k nemovitosti. 2. Místo plnění u služeb, kde nemovitost tvoří konstruktivní prvek. 3. Určení povinné osoby k přiznání daně (včetně…
26.2.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Legislativa a zákony

ČSN 01 6910: Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory a…
Hlavním cílem vzdělávacího programu je seznámit cílovou skupinu s aktuálními trendy v oblasti úřední a obchodní korespondence a se změnami, které přinesla revidovaná norma ČSN 01 6910 Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory v roce 2014.…
19.3.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Spisová a archivní služba - aktuálně - školení zaměřené na…
Seznámení posluchačů s legislativou, která souvisí s archivní a spisovou službou: novelizované znění archivního zákona s platností od 24. 4. 2019, novelizované znění vyhlášky o spisové službě s platností od 1. 7. 2019. Představení stávající archivní…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Původ zboží a jeho význam v mezinárodním obchodě
Seminář je určen celním deklarantům, dovozcům a vývozcům zboží, pracovníkům poradenských firem. Seminář je účelově zaměřen na problematiku prokazování a stanovování původu zboží. Lektor bude prezentovat základní pravidla preferenčního a…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Personální práce v činnosti vedoucích odborů, oddělení a…
1. Zahájení, představení, struktura přednášky. 2. Řízení lidských zdrojů („ŘLZ“), postavení a činnost personalisty a jeho součinnost s vedoucími zaměstnanci. 3. Základní právní předpisy v oblasti personální práce – zákon o obcích…
26.5.2026
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Zákon o kontrole a zákon o finanční kontrole ve vzájemné vazbě
Program semináře: 1) Systém finanční kontroly 2) Vybraná ustanovení zákona o finanční kontrole 3) Procesní pravidla pro výkon veřejnosprávní kontroly dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) 4) Výklad zásadních ustanovení zákona o…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Odpady v praxi včetně nových odpadových zákonů
Účastníci semináře budou komplexně seznámeni s problematikou nakládání s odpady. Prezentovány budou základní instituty a hlavní povinnosti vyplývající ze zákona o odpadech (č. 185/2001 Sb.) a jeho prováděcích vyhlášek, a to se zaměřením na praxi.…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.