Zásoby v účetnictví některých vybraných účetních jednotek - online kurz

Pořadatel kurzu:
Jaroslava SVOBODOVÁ

Popis kurzu:
Seminář je určen ekonomickým, účetním, kontrolním a majetkovým pracovníkům vybraných účetních jednotek.

Program semináře:





zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ustanovení související se zásobami



vyhláška č. 410/2009 Sb. ustanovení související s účtováním zásob, včetně vykazování zásob v aktivech rozvahy, včetně obsahového vymezení souvisejících polože



Český účetní standard č. 707 – Zásoby



pravidla k postupům účtování o zásobách,

oceňování zásob,

postupy účtování,

způsob A,

způsob B,

inventura zásob,

odpovědi na dotazy, diskuse.



UPOZORNĚNÍ:

Přístupové údaje ke školení budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca dva dny před školením.

Zásoby v účetnictví některých vybraných účetních jednotek - online kurz
14.10.2025
Prezenční
Cena
2 500 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Kurzy účetnictví

Účetnictví a daňová evidence s využitím PC - rekvalifikační kurz…
Pro koho je kurz určen: Rekvalifikační kurz Účetnictví a daňová evidence je určen pro začátečníky, kteří nemají žádné dosavadní znalosti, tak i pro ty kteří si chtějí svoje znalosti osvěžit. V kurzu získáte celkový přehled o…
13.9.2025 - 29.11.2025
Orange Academy s.r.o.
DPH u dovozu a vývozu zboží aktuálně - online kurz
Pracovní seminář k problematice uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží ve vazbě na aplikaci celních předpisů aktuálně pro rok 2024. Určeno: Seminář je určen zejména pracovníků pověřeným uplatňováním DPH ve firmách realizujících dovozy a vývozy…
20.10.2025
Marek REINOHA a Bc.Anna ZAHRADNÍKOVÁ
Vedení pokladny, účetnictví, DPH, GDPR a další souvislosti ve…
Vhodné pro pokladní, pracovníky přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní (pro všechny typy organizací, plátce DPH i neplátce a ostatní). 1. Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace organizační struktura účetní…
26.11.2025
Květoslava NOVOTNÁ

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Administrativa, management a finance » Ostatní

Účetnictví pro ÚSC a jimi zřizované příspěvkové organizace
Program semináře: Legislativa platná pro vedení účetnictví obecně, speciální legislativy pro účetní jednotky – obce, kraje, DSO a p.o., výklady a stanoviska - aktuálně pro rok 2025 Základní informace o ostatních právních předpisech,…
6.11.2025
Ing. Hana JURÁŇOVÁ
MÍSTNÍ POPLATKY V PRAXI (podle nové právní úpravy zákona o…
• Aktuality • I. Postupy  správce poplatku při nově upraveném vyměřování, zejména pokud jde o - zjednodušené vyměření  tzv. předepsáním  do evidence  poplatků, - povinnost správce poplatku vyměřit rozhodnutím, tj. platebním výměrem (jedná se o…
25.11.2025
JUDr. Alena ŠNEBERKOVÁ
Spisová a archivní služba - školení zaměřené na oběh dokumentů…
Seznámení posluchačů s pravidly pro oběh dokumentů dle zákona č. 499/2004 Sb. a vyhlášky č. 259/2012 Sb., příjem, označování, evidence, rozdělování, předávání a vyřizování dokumentů, způsoby tvorby spisů, vyhotovování, podepisování a odesílání…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.