O konzultacích

Spojte se s námi z domova prostřednictvím služby, která vám vyhovuje. 

Online konzutace

Tento typ konzultace nabízíme všem klientům bez omezení.

Poradce se s vámi spojí v domluvený termín pomocí odkazu, který vám zašle na emailovou adresu.

 Z konzultace není pořizován záznam.

Technické požadavky:

  • potřebný link s webovou adresou schůzky
  • v případě videohovoru kameru (většina notebooků splňuje tento požadavek, připojení je možné také přes smartphone)
  • pro vyšší komfort poslechu zvuku doporučujeme využít sluchátka připojená k zařízení

Pro optimální přenos videa a zvuku, je vhodné využít stabilní internetové připojení:

  • pouze audio: 0,1 Mbps download / 0.1 Mbps upload (běžné internetové připojení je dostačující)
  • audio a video: 0,5 Mbps download / 0,5 Mbps upload (běžné internetové připojení je obvykle dostačující)
  • audio a video ve vysokém rozlišení: 1.5 Mbps download / 1.5 Mbps upload (je potřeba rychlejší internetové připojení)

Ve všech případech však kvalita spojení závisí na aktuálním vytížení linky, kvalitu spojení proto nemůžeme garantovat. Doporučujeme si předem technicky vyzkoušet, zda máte správně nastaven zvukový vstup a výstup (sluchátka) a video vstup (kamera).

Poradce čeká max. 10 min na připojení klienta k hovoru.

Jsme online každé úterý 10.00 –⁠ 11.30 a čtvrtek 16.00 –⁠ 17.30

Je to jednoduché! 

Zadáte e-mailovou adresu a zvolíte si přezdívku.

Pak už jen stačí počkat, až se dostanete na řadu.

 

Pravidla chatu s kariérovým poradcem

  • Max. délka chatu je 60 min, po jejím uplynutí je chat ukončen ze strany poradců
  • Chatovat s námi  můžete od 14 let
  • Registrací do chatu vám vznikne účet, který můžete opakovaně využívat
  • 3 měsíce od posledního chatu nebo na vaši žádost se obsah automaticky smaže
  • Pořadí klientů, stejně jako čekací dobu, určuje počet klientů před vámi a nelze ji předem určit
  • Všichni poradci jsou vázáni mlčenlivostí a nemohou sdílet informace, které jim svěříte, vyjma oznamovací povinnosti vyplývající ze zákona

 

Vyhrazujeme si právo ukončit chat v následujících situacích

  • Pokud klient používá vulgarismy nebo urážky vůči poradcům nebo v rámci chatu obecně
  • Pokud se klient opakovaně dožaduje soukromých informací o poradcích
  • Pokud si problematika žádá jinou formu řešení nebo odlišnou službu, nabídneme vám ji
  • Pokud klient dvakrát nereaguje na poradcovu výzvu zahájení chatu
  • Pokud klient v průběhu chatu nereaguje déle než 10 min

E-mailová poradna

Netvrdíme, že Vaše problémy vyřešíme ... 

… ale umíme podpořit a nabídnout užitečné zdroje pro řešení, které hledáte. Napište nám prostředníctvím formuláře!

Ozvememe se vám do 5ti pracovních dní.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace