Tvoříme vám kurzy na míru dle vašich potřeb.
Pokud jste v nabízených kurzech své téma nenašli, dejte nám vědět. Máme toho pro Vás mnohem víc z oblasti manažerského, profesního a osobnostního rozvoje!
Tyto aktivity nabízíme školám již zapojeným v projektu
iKAP JMK II.
Článek: Koncepce podpory kariérového rozvoje žáků a zavádění kariérových portfolií na školách
Zažijte týmového ducha a nastavte funkční koncepci rozvoje vaší školy společně.
Vize nejsou jen prázdná slova. Koncepce nastavená s vedením vaší instituce se mnohem lépe komunikuje a předává napříč školou.
Koncepce není jen papír provařených a nic neříkajících frází.
Táhnete za jeden provoz? A přejete si takto pracovat? Pojďte s námi do toho!
Jak pracujeme:
Co můžete očekávat:
Setkání bude mít formu týmového koučinku. Týmový koučink je metoda rozvoje týmu, která umožňuje využít zdroje, kterými tým disponuje. Pomáhá členům týmu stanovit si cíle, najít cesty k jejich dosažení a zavázat se, že stanové cíle opravdu plní. Je účelný především pro pracovní týmy, jejichž členové jsou motivovaní a zkušení. Základním východiskem je, že členové týmu mají všechny předpoklady a znalosti pro to, aby dosáhli svých cílů. Kouč nenabízí řešení ani nehodnotí, ale naslouchá a pozoruje, vybízí k novým pohledům na věc. Není v roli znalce oboru, nedává přímé rady, nepoučuje. Snaží se pomoci týmu i jednotlivcům nahlížet jejich vlastní proces, pomáhá zvyšovat hladinu uvědomení. Tím se rozlišuje možnosti jednání týmu v různých situacích, rozvíjí se schopnost členů týmu vědomě se rozhodnout pro to, jak budou v budoucnu dosáhnout svých cílů.
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde:https://classroom.google.com/c/NjAxNTIwOTM0OTM3?cjc=so3yur2
Chcete více rozvíjet kariérové poradenství na vaší škole? Rádi byste vytvořili koncepci kariérového rozvoje pro vaše žáky a nevíte jak na to? Pojďme do toho společně.
Kurz je nabízen týmům pracovníků škol složených z vedoucích pracovníků a pedagogických pracovníků zodpovědných za témata kariérového poradenství. Kurz je realizován pro školy zapojené v projektu iKAP II JMK.
Kurz je složen z několika na sebe navazujících setkání, v průběhu kterých je vytvořena koncepce kariérového poradenství na konkrétní škole. Počet a délka setkání se odvíjí od potřeb jednotlivých škol.
Cíle kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjE0ODY1NzAzMjI1?cjc=xabkj3y
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu iKAP JMK II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz je nabízen i vedoucím pracovníkům škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem nebo je pro ně kurz realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob) a je zaměřen na způsoby předcházení syndromu vyhoření z pohledu managementu školy.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně. Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin. Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně (pokud to umožní epidemiologická opatření).
Cíle kurzu:
Obsah kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurz můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjE0NzM1MDk2OTc2?cjc=6nxqwr3
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu iKAP JMK II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz mohou využít i vedoucí pracovníci škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem, nebo je pro ně kurz realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob).
Kurz probíhá on-line, délka 2 hodiny. Náplň a délku trvání kurzu lze případně domlouvat se školami individuálně.
Cíle kurzu:
Obsah kurzu:
Lektorka: PaedDr. Miluše Těthalová
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjAwOTI1NDU3NDk4?cjc=vdye2ml
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu iKAP II JMK. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně.
Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin.
Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně (pokud to umožní epidemiologická opatření).
Cíle kurzu:
Obsah kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjE0NTg2MTcyOTQ3?cjc=l5yqjyp
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu IKAP II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz je nabízen i vedoucím pracovníkům škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem nebo je pro ně kurz realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob) a je veden z pohledu managementu školy.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně. Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin. Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně (pokud to umožní epidemiologická opatření).
Cíle kurzu:
Obsah kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjE0ODY0NzI1NzM0?cjc=l63b2s4
Kurz je nabízen vedoucím pracovníkům škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem nebo je pro ně kurz realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob) a je veden z pohledu managementu školy.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně. Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin. Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně (pokud to umožní epidemiologická opatření).
Cíle kurzu:
Obsah kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learnigové části můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjEwMzY0MTU0NzMy?cjc=kbl6lyb
Stává se vám, že odcházíte z porady, a říkáte si, že jste ten čas mohli využít k něčemu užitečnějšímu? Nebo naopak usilujete o efektivní týmové porady, ale nějak to drhne? Porady jsou dlouhé, nedostáváte to, co od nich očekáváte a pracovníci týmu berou poradu jen jako povinnost…
To je realita mnoha týmů, ale máte příležitost to změnit.
Cíle kurzu:
Obsah kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín na vaší škole!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjA3Njk3MzM4Mjkw?cjc=yupqklk
Rozsah minimálně 2 hodiny, případně dle domluvy zakázky.
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu iKAP JMK II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz lze realizovat prezenčně, nebo on-line. Rozsah kurzu dle domluvy.
Cíle kurzu:
Každý máme své talenty a silné stránky. Na semináři objevíte své kompetence, které můžete uplatnit v jakémkoliv pracovním týmu. Dozvíte se více o vašich manažerských předpokladech, učitel jako leader třídy. Dotkneme se tématu, jaké jsou způsoby spolupráce v týmu. Jak lze podpořit tým. V rámci semináře probereme téma motivace a druhy motivace, které jsou důležitým motorem činnosti týmu.
Obsah kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NTYzMjA2MjczOTA4?cjc=l5cogra
Kurz je zaměřen na představení teoretických konceptů timemanagementu a z nich vyplývajících konkrétních technik a kroků vedoucích k lepší organizaci času a práce. Účastníci si mohou vyzkoušet jednotlivé techniky a posoudit, které vnímají sami pro sebe jako efektivní či užitečné. Většinu technik lze v určité modifikaci využít i při práci s žáky, respektive nabídnout je žákům jako způsob, jak zefektivnit proces učení či organizaci času.
Obsah kurzu:
Délka kurzu: 3 hodiny
Forma kurzu: prezenční/online dle potřeb účastníků a epidemiologické situace
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningového kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjEyMTAxMTc2OTkw?cjc=kmsbhyx
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu iKAP JMK II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz je nabízen i vedoucím pracovníkům škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem nebo je pro ně kurz realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob)
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně. Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin. Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně (pokud to umožní epidemiologická opatření).
Cíle kurzu:
Obsah kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjEyMzA5MDE1NzE5?cjc=rzjx2bf
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu iKAP II JMK. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domluvená se školami individuálně.
Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin.
Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně (pokud to umožní epidemiologická opatření).
Na kurzu se seznámíte s možnými příčinami vzniku prokrastinace. Hlavním smyslem kurzu je pomoci vám osvojit si a udržet nové návyky, zvýšit osobní efektivitu a správně nastavit svůj time management.
Seznámíte s konkrétními a praktickými nástroji time managementu, které vám pomohou nad prokrastinací zvítězit.
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjE0Mjk4NzEwMzcx?cjc=eqkuqfs
Jak se žije dospívajícím v časech nejistoty: Potřeby a problémy teenagerů ve škole.
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu IKAP II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně. Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 6 vyučovacích hodin. Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně.
Cíle kurzu:
Současná doba přináší jako velkou výzvu pro všechny popasovat se s nejistotou, ať už stran tématu Covidu, karantén a izolace nebo nejisté celospolečenské situace.
Vhled do tématu obtíží spojených s dospíváním: Jak vypadá a co obnáší běžné a zdravé dospívání, co už je na a za hranicí zdravého vývoje, jak se trauma prožité během období Covidových karantén a izolace projevuje u dospívajících.
Obsah kurzu:
Lektorky: Mgr. Pavla Frňková, PaedDr. Miluše Těthalová
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjEzMzU0MTAyNjMy?cjc=o574r5c
Zpětné vazby
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu IKAP II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz je nabízen i vedoucím pracovníkům škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem nebo je pro ně kurz realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob) a je veden z pohledu managementu školy.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně. Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin. Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně.
Obsah kurzu:
Kurz je zaměřen na vedení motivačních a hodnotících pohovorů se zaměstnanci školy. Na začátku se zabýváme stanovením cílů rozhovorů a na základě toho vymýšlíme strukturu rozhovoru, která z nich bude vycházet. Jsou také sepsány konkrétní otázky a navržena organizace vedení rozhovoru (kdo ho vede, jakým způsobem probíhá příprava atd.).
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NTYzNzQ5NzYwMzA1?cjc=5z5napj
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu iKAP JMK II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz mohou využít i vedoucí pracovníci škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem, nebo je pro ně realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob).
Obvyklá délka kurzu je 3 hodiny . Náplň a délku trvání lze případně domlouvat se školami individuálně.
Cíle kurzu:
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjA0OTAwNTUwMDcy?cjc=kkg5t5m
Kurz je nabízen skupinám pedagogických pracovníků středních škol zapojených v projektu IKAP II. Minimální počet účastníků kurzu je 8.
Kurz je nabízen i vedoucím pracovníkům škol, kteří se buď mohou kurzu zúčastnit spolu s pedagogickým sborem nebo je pro ně kurz realizován zvlášť (zde neplatí minimum 8 osob) a je veden z pohledu managementu školy.
Přesná náplň a délka trvání kurzu je domlouvána se školami individuálně. Minimální délka školení je 3 hodiny, maximální délka 8 vyučovacích hodin. Kurz může probíhat v online podobě i prezenčně.
Obsah kurzu:
Kurz je zaměřen na 2 oblasti - tandemovou výuku a náslechy mezi učiteli.
U obou témat se podíváme na přínosy těchto aktivit, jejich cíle, a dále postup, kterým mají být realizovány. Zaměříme se na to, jak tyto aktivity domlouvat, připravit se na ně, realizovat je a poté je reflektovat jak mezi sebou, tak s žáky.
Podíváme se i na úskalí a problémy, které mohou nastat jak při tandemové výuce, tak při násleších, a jakým způsobem je řešit.
Účastníci dostanou 2 typy hospitačních archů, které mohou ve své náslechové činnosti využít. Proběhne také nácvik realizace náslechu.
Zapojte se i vy! Napište svému koordinátorovi a domluvte si termín!
Přihlásit se do e-learningové části kurzu můžete zde: https://classroom.google.com/c/NjA1MzY5MTgwMDkx?cjc=tdqcd2f
E-learning zaměřený na představení základních principů a metod formativního hodnocení. E-learning je tvořen krátkými videi, učebními materiály, kvízy a praktickými úkoly. Naleznete zde další videa s různými pohledy a přístupy k formativnímu hodnocení.
Kurz je určen učitelům ze středních škol jihomoravského kraje.
Přihlásit se můžete zde.
CÍLE KURZU:
TÉMATA KURZU:
5 metod formativního hodnocení:
K těmto metodám si popíšeme a vyzkoušíme vybrané techniky formativního hodnocení.
LEKTOŘI
PhDr. Libor Kyncl - lektor, mentor a systemický kouč
Vystudoval učitelský obor jazyk český – dějepis. Po 16 letech učitelské praxe na Gymnáziu Hustopeče a SOŠ knihkupecké Brno působil 1 rok na ČŠI. Jako lektor se zaměřuje na program RWCT, formativní hodnocení, osobnostní a sociální výchovu, klíčové kompetence, kooperativní vyučování, metody aktivního učení, čtenářskou gramotnost, koučování, mentoring.
Mgr. Pavla Frňková - JCMM
Pavla pracuje jako kariérová poradkyně, lektorka, koordinátorka škol v projektu iKAP II JMK, koučka, terapeutka a supervizorka. Absolvovala arteterapeutický výcvik, Komplexní výcvik v terapii a poradenství zaměřeném na řešení a nyní je frekventantkou výcviku Na řešení orientovaná supervize a koučování. Je držitelkou certifikátu Reteaming® kouče. Má zkušenosti z oblasti sociálních služeb, kariérového poradenství pro nezaměstnané a rozvoje kariérového poradenství na základních a středních školách.