Aktuální trendy v rizikovém chování dětí a mladistvých

Pořadatel kurzu:
PREV education, s.r.o.

Anotace:
Kurz se zaměřuje na aktuální vývoj a nové trendy v oblasti rizikového chování mezi dětmi a mládeží.

Popis kurzu:
Vzdělávací program je zaměřen na poskytnutí informací o aktuálních trendech v rizikovém chování dětí a mladistvých a poskytne účastníkům hlubší porozumění problematice nových drog aktuálně rozšířenými mezi dětmi a mládeží. Účastníci kurzu získají znalosti o nových drogách a rizicích spojených s jejich užíváním. Seznámí se zásadami preventivního působení na děti a mladistvé a možnými intervenčními strategiemi.

Nabyté znalosti a dovednosti:
Orientace v základních informacích týkajících se drogové problematiky, drogové prevence, rizikového chování, možností řešení, - orientace týkající se nových trendů na drogovém poli mezi mládeží.

Aktuální trendy v rizikovém chování dětí a mladistvých
Na dotaz
PREV education, s.r.o.
Prezenční
Cena
2 100 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Zbav se bolesti - patologické pohybové stereotypy pracovníků…
Trápí vás bolavé tělo a záda kvůli práci v pomáhající profesi? Tento kurz vás naučí, jak s tělem pracovat, aby po náročném práci bolelo co nejméně. Zjistíte, jaké je správné držení těla a naučíte se užitečné cviky i uvolňovací techniky. To vše…
13.2.2026
Diecézní charita Brno
Základy etopedie a její využití v sociální práci
Kurz zaměřený na získání dovedností a možností zvládání obtížných situací souvisejících s výchovou a poruchami chování u dětí a mladistvých. Kurz je akreditován rovněž MŠMT pod názvem Etopedie – poruchy osobnosti Cílem vzdělávacího programu je…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Výcvik krizové intervence - 120 hodin
Výcvik krizové intervence (KI) je koncipován tak, aby absolvent - krizový intervent byl připraven adekvátně reagovat v náročných životních situacích druhých lidí. Vycházíme ze zkušeností z naší praxe.
24.4.2026 - 11.10.2026
TAKTEM z.ú.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Mindfulness v každodenní praxi: zvládání stresu a prevence…
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům základní představu o konceptu mindfulness (všímavosti) a jeho praktické využitelnosti v každodenních situacích. Kurz je veden prakticky, akcentována je sebezkušenost a nácvik jednotlivých meditačních technik.…
11.6.2026
CETERAS s.r.o.
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Kurz je určen pro veškerou veřejnost. Na závěr obdrží účastník o absolvování kurzu Osvědčení s akreditací č. 2014/0519-PK
Na dotaz
Klvaňovo gymnázium a střední zdravotnická…
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia