Problematika domácího násilí páchaného na seniorech

Popis kurzu:
Rozsah kurzu: 8 hodin Akreditace MPSV č. A2017/0315-SP/PC/VP Počet účastníků: 16

Nabyté znalosti a dovednosti:
Ústředním tématem vzdělávacího kurzu je situace seniora, které je obětí domácího násilí. Jedná se o velmi specifickou problematiku, která se stává stále aktuálnější. Každým rokem vzrůstá počet seniorů, kteří jsou napadáni ze strany svých blízkých. Ze zkušeností vyplývá, že k vyřešení situace je nutná spolupráce několika resortů, organizací (sociální odbory, zdravotnictví, policie atd.) Senioři jako přímé oběti domácího násilí jsou specifickou a velmi ohroženou cílovou skupinou. Práce s nimi vyžaduje velmi citlivý přístup a speciální dovednosti pracovníků, kteří s nimi přicházejí do kontaktu. Kurz tedy poukazuje na nebezpečnost tohoto jevu a seznamuje s ním sociální pracovníky, kteří se seniory přicházejí při své práci do kontaktu.

Problematika domácího násilí páchaného na seniorech
Na dotaz
Prezenční
Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
30.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
Seminář nahlíží na emoční inteligenci jako na podstatnou pracovní kompetenci sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Navazuje na skutečnost, že právě EI je kvalitativní rovina, díky níž je možné navázat proaktivní komunikaci s…
18.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Úvod do efektivní komunikace s romskými klienty
Seminář je zaměřen na osvětlení základních témat a způsobů komunikace s osobami romského etnika s důrazem na specifika komunikace mezi pracovníkem a uživatelem služby. Obsahem školení je vymezení sociální komunikace s její verbální a neverbální…
3.12.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Sny a jejich využití při práci s klienty
V tomto kurzu budete moci nahlédnout na práci se sny ve starověku, v křesťanské tradici i v oblasti moderní psychologie. Dozvíte se, jak je lze využít pro zmapování našich emočních reakcí na podněty vnější i vnitřní. Zkusíte na sny pohlížet v…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Krizová intervence v praxi
Kurz je teoretickou i praktickou přípravou pro poskytnutí efektivní pomoci - krizové intervence v situacích, které nastávají u každého klienta sociálních služeb. C
26.10.2021 - 27.10.2021
Diecézní charita Brno
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách
Motivační hodnocení zaměstnanců v sociálních službách Hodnocení zaměstnanců je významnou manažerskou kompetencí, která vyžaduje znalosti a praktické zkušenosti s vedením hodnotících rozhovorů. Akreditovaný vzdělávací program se ve svém obsahu…
Na dotaz
Diecézní charita Brno