Trendy a možnosti aktivizace seniora v sociální službě

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Kurz je určen pro všechny zájemce z řad profesionálů i laické veřejnosti. Ukážeme Vám, jak pracovat s aktivizačními technikami , kde hledat inspiraci, na co si dát pozor a jaký cíl technika má.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz
Trendy a možnosti aktivizace seniora v sociální službě
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

VÝCVIK KOMPLEXNÍ KRIZOVÉ INTERVENCE
Informace o kurzu na stránkách Modré linky. Harmonogram víkendu: Jednotlivé bloky budou probíhat o víkendu vždy od pátku do neděle. pátek: 16:00-19:00 sobota: 8:30-12:30, 14:00-19:00 neděle: 8:30-13:30
Na dotaz (+2 další)
Modrá linka, z. s.
Manipulace a lež: jak si s nimi poradit
Při jednání s klienty v nepříznivé sociální situaci se pracovníci často setkávají s manipulací a lhaním ze strany klientů. Toto jejich jednání se podílí na udržování a zhoršování jejich nepříznivé sociální situace. Zvládání tohoto jednání je…
8.4.2025
Diecézní charita Brno
Jak zvládat náročné komunikační situace
Zlepšete svoji schopnost komunikace a zvládání náročných komunikačních situací s klienty i s kolegy. Zjistěte, jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášejí negativní emoce. Součástí kurzu jsou praktické…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Metody práce s dětmi s poruchou attachmentu
Kurz je postaven na nejnovějších poznatcích z oblasti terapeutické práce s dětmi s poruchou attachmentu a na nových metodách a intervencích, jak pracovat s rodinami a dětmi s takovou narušenou vztahovou vazbou. Lektorka absolvovala v roce 2018 v ČR…
5.5.2025 - 6.5.2025
CETERAS s.r.o.
Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.
29.5.2025 - 30.5.2025
Diecézní charita Brno
Moje zdroje energie a radosti pro práci v sociálních službách
Chcete zjistit, co ovlivňuje vaši pohodu v práci i v životě? Na našem akreditovaném kurzu prozkoumáte témata jako radost, spokojenost a vlivy, které vám dodávají nebo ubírají energii.
2.4.2025
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Vztah jako podstata pomáhajících profesí
Vztah je nedílnou součástí intervencí v pomáhajících profesích. Aby byl zdravý a efektivní pro vymezenou spolupráci, je důležité vytvářet bezpečné prostředí mezi pracovníky a klienty, musí být podpořena fungující komunikace a pracovník si musí být…
23.5.2025
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Krizové situace při práci s klientem SAS a NZDM
Účelem kurzu je připravit účastníky na krizové situace, které mohou nastat při klientské práci v Sociální službě pro rodiny s dětmi a v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež, a to jak v terénní, tak v ambulantní formě služby. Jako příklad těchto…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Základní relaxační techniky
Relaxace znamená tělesné a psychické uvolnění. Prostřednictvím relaxačních technik uvolňujeme svalové napětí a současně dochází také k uvolnění psychického napětí. Oba typy napětí spolu úzce souvisí. Dovednost uvolnit se, relaxovat, je předpokladem…
6.3.2025
CETERAS s.r.o.