Trendy a možnosti aktivizace seniora v sociální službě

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Kurz je určen pro všechny zájemce z řad profesionálů i laické veřejnosti. Ukážeme Vám, jak pracovat s aktivizačními technikami , kde hledat inspiraci, na co si dát pozor a jaký cíl technika má.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz
Trendy a možnosti aktivizace seniora v sociální službě
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
objednat Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Verbální a neverbální komunikace v sociálních službách
Tento akreditovaný workshop je zaměřen na rozvíjení komunikačních kompetencí. V průběhu kurzu se pracovníci budou podrobně a sebezkušenostní formou zabývat jednotlivými složkami komunikace - verbální, neverbální a paraverbální, a budou se učit, jak…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích
Cílem kurzu je získání či navýšení finanční gramotnosti u pracovníků v pomáhajících profesích tak, aby byli schopni předcházet nevhodnému zadlužení i řešit předluženost u svých klientů. Absolventi kurzu získají přehled o finančních pojmech,…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Základy mediace pro sociální pracovníky
Kurz přináší vymezení mediace jako metody sociální práce, včetně indikací a kontraindikací pro její využití v oblasti sociálních služeb. Účastníci se seznámí s klíčovými komunikačními technikami využívanými v mediaci (přerámcování, neutralizace,…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia
Pracovník v dluhové pasti klienta sociálních služeb
Kurz je primárně určen sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách, ale i pracovníkům státní správy a samosprávy, pracovníkům neziskových organizací a dalších pomáhajících profesí, kteří se při své práci mimo rámec odborného sociálního…
17.3.2024
REMEDIUM Praha o.p.s.
PREVENCE STRESU A SYNDROMU VYHOŘENÍ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Stres. Co představuje stres u pracovníků v sociálních službách. Stres - vznik, fáze, stresory v sociální oblasti. Temperament - typy. Osobnost člověka. Moje stresory – vnitřní - sebeuvědomění - v čem mám silné stránky, v čem rezervy.…
Na dotaz
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základy ergoterapie v prostředí sociálních služeb II
Kurz bude zaměřen více prakticky do oblasti využití hlíny jako materiálu pro práci s klienty, dále do oblasti prožitkové ergoterapie, která zahrnuje kreativní techniky jako terapeutický prostředek pro rozvoj tvůrčího potenciálu klientů a na techniky…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Kurz Krizové intervence I s lektorkou Andreou Láskovou
Cílem kurzu je předání, upevnění, doplnění a nácvik základních postupů při krizové pomoci a orientace v problematice, seznámení účastníků s teoretickými základy, zásadami vedení rozhovoru a základními postupy při krizové pomoci v sociálních službách.
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia