Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů, agresivitu, pasivitu a manipulaci. Přehodnoťte své strategie, jak je efektivně zvládnout.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata:
Vymezení agresivního chování, jak se může projevovat, a ujasnění si, proč se lidé chovají agresivně
Agresivita, pasivita a manipulace jako každodenní součást mezilidské komunikace – jak na ně reagovat a jak se jim vyhnout ve vlastním chování
Strategie tlumení konfliktu - účastníci se naučí akutní projevy agrese vyhodnocovat a vhodně na ně reagovat
Práce s emocionalitou v konfliktu
Ovládnutí vlastních emocí a posílení sebevědomí
Základní psychologické postupy krizové komunikace s rozčilenými a agresivními lidmi
Techniky a tipy, které pomáhají snížit agresi a zlost v konfliktu

Nabyté znalosti a dovednosti:
Osvojte si praktické komunikační dovedností, kterými zvládnete agresivní chování. Získáte větší jistotu a připravenost při práci s náročnými klienty.

Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
26.11.2024
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 400 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Syndrom vyhoření a základy realaxace
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Dozvíte se, jak předcházet syndromu vyhoření, jaké jsou možnosti prevence a relaxační techniky k jeho zvládnutí.
Na dotaz
Sovia
Krizová intervence v práci s dětmi
Kurz navazuje na kurz Krizová intervence I. a jeho cílem je poskytnout účastníkům doplňující informace týkající se specifik práce s dětským klientem. Seznamuje účastníky s problematikou Syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte (syndrom…
9.12.2024
CETERAS s.r.o.
Nezletilý cizinec bez doprovodu zákonných zástupců a rodiny…
Cílem semináře je posílení znalostí a kompetencí pracovníků orgánů sociálně-právní ochrany dětí při řešení případů nezletilých dětí-cizinců bez doprovodu zákonných zástupců a rodin-cizinců. Přednáška je také věnována pracovníkům školských institucí,…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých
Kurz akreditovaný MPSV. Kurz interaktivně a dialogicky vychází z vyjádřených potřeb, přání a zájmů účastníků, které - v rámci daném časovým rozsahem - pak rozvíjí a zodpovídá multidisciplinární lektorský tým složený ze dvou pracovnic mobilního…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Úvod do telefonické krizové intervence
Každý z pracovníků v pomáhajících profesích se může ocitnout v situaci, kdy jej telefonicky kontaktuje rozrušený klient nebo klient v akutní krizi. Program se zaměřuje na pomoc, podporu a stabilizaci klienta v krizovém či jinak náročném stavu…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Work life balance - realita a ne chiméra
Práce v sociálních službách je náročná. Hledáme cestu, jak být v pohodě. Jak zvládnout dobře svou práci i svůj soukromý život. Někdy se v tom topíme a je toho na nás příliš. Na tomto workshopu bude každý hledat svou cestu ven, svůj recept na to, jak…
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Základy koučování dětí
Děti se snadno vypořádají s nejrůznějšími potížemi, budou-li mít na své cestě průvodce, který je kreativně a přiměřeně věku povede k rozvojovému typu přemýšlení. Zaměříme-li se spíše než na problém, na jeho řešení, ušetříme dítěti i sobě samým mnoho…
6.12.2024
CETERAS s.r.o.
Dítě jako oběť trestného činu
Seminář je zacílen pro orgány sociálně-právní ochrany dětí nebo neziskové organizace, které se setkávají s problematikou dítěte jako zvláště zranitelné oběti trestného činu. Cílem semináře je upevnit povědomí pracovníků veřejné správy a neziskového…
Na dotaz
TSM, spol. s r. o.
Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích
Hlavními cíli kurzu jsou rozeznání manipulativních postupů protistrany a umění vhodné reakce na manipulaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz popisuje partnerské jednání založené na rovnováze ve vzájemném…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.