Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Chcete porozumět vzniku agrese v obtížných situacích a konfliktech? Seznamte se s pravidly jednání, díky nimž lze projevům agrese předcházet. Získejte návod, který vede ke snížení agrese při jednání s druhými. Naučte se rozlišit typy konfliktů, agresivitu, pasivitu a manipulaci. Přehodnoťte své strategie, jak je efektivně zvládnout.

Popis kurzu:
Jednotlivá témata:
Vymezení agresivního chování, jak se může projevovat, a ujasnění si, proč se lidé chovají agresivně
Agresivita, pasivita a manipulace jako každodenní součást mezilidské komunikace – jak na ně reagovat a jak se jim vyhnout ve vlastním chování
Strategie tlumení konfliktu - účastníci se naučí akutní projevy agrese vyhodnocovat a vhodně na ně reagovat
Práce s emocionalitou v konfliktu
Ovládnutí vlastních emocí a posílení sebevědomí
Základní psychologické postupy krizové komunikace s rozčilenými a agresivními lidmi
Techniky a tipy, které pomáhají snížit agresi a zlost v konfliktu

Nabyté znalosti a dovednosti:
Osvojte si praktické komunikační dovedností, kterými zvládnete agresivní chování. Získáte větší jistotu a připravenost při práci s náročnými klienty. Lektor: Mgr. Martina Havlíková

Jak zvládnout projevy agrese při jednání s klientem
14.10.2025
Brno
Prezenční
objednat Cena
2 640 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Já a můj náročný klient - 8 hodin
V průběhu workshopu se budeme zabývat vztahem pracovníka a klienta, jejich komunikací a postoji pracovníka ke klientovi i k sobě samotnému. Seznámíme se s jednotlivými komunikačními technikami (techniky aktivního naslouchání, já výrok, zpětná vazba)…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.
Standardy kvality srozumitelně a od základu
Potřebujete se zorientovat v standardech kvality sociálních služeb? Zajímají vás zásady, na kterých stojí poskytování každé sociální služby? Na kurzu porozumíte všem potřebným standardům kvality a získáte větší profesní sebejistotu při přímém…
16.5.2025
Diecézní charita Brno
Umění zpětné vazby
Umění zpětné vazby je intenzivní kurz, kde se frekventanti dozví a prakticky si vyzkouší jakým způsobem dávat pozitivní i negativní zpětnou vazbu. Ať už v komunikaci s klienty, spolupracovníky nebo dalšími lidmi.
Od 6.6.2025 (+1 další)
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Motivace klienta ke změně v životě
Tento akreditovaný wokrshop je určen pracovníkům, kteří se věnují přímé poradenské práci se svými klienty, a to především dlouhodobějšího charakteru. Je inspirován modelem spolupráce s klientem nazývaným "motivační rozhovory", který je orientovaný…
23.9.2025 - 24.9.2025
Diecézní charita Brno
Komunikace s obětí násilných trestných činů - zejména domácího a…
Kurz představuje úvod do komunikace s oběťmi násilných trestných činů, zejména obětí domácího a sexuálního násilí. Na základě zkušeností z mnohaleté praxe pracovnic Persefony s dospělými oběťmi tohoto příkoří budou účastníci kurzu seznámeni se…
Na dotaz
Persefona, z. s.
Sebevraždy a sebepoškozování
Kurz „Sebevraždy a sebepoškozování“ poskytuje účastníkům ucelený základní vhled do problematiky práce s klienty, kteří se potýkají s myšlenkami na sebevraždu nebo se sebepoškozují. Cílem kurzu je posílit kompetence účastníků v oblasti rozpoznávání…
11.6.2025
CETERAS s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Právo v sociálních službách

V pasti dluhů - jak pomoci klientovi v dluzích
Cílem kurzu je získání či navýšení finanční gramotnosti u pracovníků v pomáhajících profesích tak, aby byli schopni předcházet nevhodnému zadlužení i řešit předluženost u svých klientů. Absolventi kurzu získají přehled o finančních pojmech,…
Na dotaz (+1 další)
Společnost Podané ruce o.p.s.
Sexuální násilí – základní rámec problematiky z pohledu…
Sexuální násilí je stále velice tabuizovaným tématem v naší společnosti, ačkoliv z posledních výzkumů vyplývá, že se s nežádoucími dotyky, objetím a polibky setkal každý 11. občan naší republiky. K účinnému řešení jeho důsledků, ale i prevenci…
Na dotaz
Persefona, z. s.
Systém pomoci v hmotné nouzi a další dávkové systémy včetně…
Seminář je určen pro pracovníky na obcích, na krajských úřadech, na Úřadu práce, v sociálních službách, v neziskových organizacích apod., kteří potřebují získat informace o nepojistných dávkových systémech, především o systému pomoci v hmotné nouzi.…
22.5.2025
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…