Syndrom vyhoření a základy realaxace

Pořadatel kurzu:
Sovia

Anotace:
Kurz pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Dozvíte se, jak předcházet syndromu vyhoření, jaké jsou možnosti prevence a relaxační techniky k jeho zvládnutí.

Popis kurzu:
Bližší informace o kurzu najdete na webu www.sovia.cz.
Syndrom vyhoření a základy realaxace
Na dotaz
u Vás v organizaci
Prezenční
informace Cena
Na dotaz

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Základy emoční inteligence
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia
Specifika komunikace v paliativní péči
Chcete zvládat komunikaci s nevyléčitelně nemocným a jeho rodinou? Na kurzu vás naučíme, jak se podívat na situaci umírajícího pacienta. Na procesy, kterými prochází a na jeho prožívaní. Díky tomu budete schopni všemu lépe porozumět a najdete i…
9.6.2026
Diecézní charita Brno
Public relations sociální služby
Mít dobré vztahy s veřejností je pro sociální službu jedna ze zásadních podmínek dlouhodobé existence. Dobře prezentovat a tlumočit práci a poslání služby je úkolem každého vedoucího a sociální pracovníka. V kurzu zjistíte, jak prezentovat sociální…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích
Hlavními cíli kurzu jsou rozeznání manipulativních postupů protistrany a umění vhodné reakce na manipulaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz popisuje partnerské jednání založené na rovnováze ve vzájemném…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.
Trénování paměti - jak se lépe učit a víc si pamatovat
Kurz účastníkům nabízí možnoti práce, praktické rady a typy jak pracovat se všemi skupinami seniorů, kteří mají poruchu paměti. Využití metody příjemného “šoku”, když senioři zjistí, že si toho ještě dost pamatují a zvýší si tak svoje sebevědomí a…
25.11.2025
Diecézní charita Brno
Výcvik krizové intervence - 120 hodin
Výcvik absolventa vybaví kompetencemi pro pomoc tváří tvář i pro KI přes telefon. Výcvik je založen na poznání vlastních dovedností, ale i limitů či citlivých témat tak, aby po absolvování frekventant dokázal mít vlastní vědomé portfolio znalostí a…
Na dotaz
TAKTEM z.ú.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími I.
Při výchově a vzdělávání dětí se často dostáváme do situací, kdy chceme jednat s respektem k druhému, ale je pro nás náročné nenechat se unést vlastními emocemi. Ty však mohou komunikaci ještě více znesnadňovat. Jak vyjádřit své pocity a potřeby…
27.11.2025
CETERAS s.r.o.
Dítě v centru
Dítě v centru Akreditace MPSV č.: A2017/0314-SP počet hodin: 24 počet účastníků: 16 Kurz představuje českou adaptaci dlouhodobě rozvíjené mezinárodní metodiky No Kids in the Middle. Jde o roky prověřený terapeutický přístup využívající skupinové…
Na dotaz
SPONDEA, z.ú.
Provázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých
Kurz interaktivně a dialogicky vychází z vyjádřených potřeb, přání a zájmů účastníků, které – v rámci daném časovým rozsahem - dále rozvíjí a zodpovídá multidisciplinární lektorský tým složený ze dvou pracovnic mobilního hospice (sociální pracovnice…
24.1.2026
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Rozvoj kompetencí pečovatele

Základy práce s traumatizovaným klientem
Kurz je určen pro pracovníky pomáhajících profesí. Účastníci se seznámí se spouštěči a projevy traumatu, a to jak v jeho podobě akutní, tak v podobě posttraumatické stresové reakce. Kurz se zaměřuje na samotné rozeznání traumatizovaného klienta a…
19.11.2025 - 20.11.2025
CETERAS s.r.o.
Jak pracovat s traumatizovaným jedincem v rámci poskytování…
Tento akreditovaný kurz poskytne základní vhled do problematiky traumat. Účastníci se dozvědí, co znamená trauma, jak vzniká, jak může pomoci laik - nepsychiatr, jak s klienty máme jednat a komunikovat, kde pro ně hledat odbornou pomoc. Zvláštní…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Nenásilná komunikace v práci s dětmi a dospívajícími I.
Při výchově a vzdělávání dětí se často dostáváme do situací, kdy chceme jednat s respektem k druhému, ale je pro nás náročné nenechat se unést vlastními emocemi. Ty však mohou komunikaci ještě více znesnadňovat. Jak vyjádřit své pocity a potřeby…
27.11.2025
CETERAS s.r.o.