Zvládání agrese v kontaktu s klientem

Pořadatel kurzu:
Diecézní charita Brno

Anotace:
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.

Popis kurzu:
Základem kurzu je praktický intenzivní nácvik šetrné fyzické sebeochrany, vedoucí k zajištění vlastního bezpečí při zachování respektu a důstojnosti ke klientovi. Vždy je zohledněn individuální potenciál každého jednotlivého účastníka kurzu. Tématem je i problematika verbální agrese. Kurz také nabízí prostor k analýze a hledání individuálně využitelných řešení konkrétních verbálních a fyzických situací prožitých účastníky.

Jednotlivá témata:
úvod do pojetí agrese, reakce a jednání, způsoby zvládnutí
základní filozofie praktické sebeochrany a zahájení praktického fyzického nácviku: Úchopy za zápěstí a předloktí
teorie agrese, popis reaktivních nedovedných způsobů a dovedných způsobů jednání pro zvládání - deeskalaci agrese.
praktický fyzický nácvik, ochrana osobního prostoru pracovníka a bezpečný postoj v případě rizika fyzické agrese.
praktický fyzický nácvik, úchopy za oděv a škrcení
praktický fyzický nácvik, úchopy formou obejmutí
konkretizace ohrožujících situací
pracoviště jako uspořádaný prostor pro bezpečný výkon profese
praktický fyzický nácvik, úchopy za vlasy
předcházení eskalaci jednání spojeného s agresí - preventivní opatření.
praktický verbální nácvik, modelová situace verbální agrese
praktický fyzický nácvik, zásah a pacifikace klienta ve více osobách a napadení předměty
praktický fyzický nácvik, konkrétní situace účastníků a ověřování získaných dovedností

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem kurzu je získání orientace a sebejistoty při zažívání agrese ze strany klientů/uživatelů služeb, Lektoři: Mgr. Michal Horák a Daniel Kaucký, DiS.

Zvládání agrese v kontaktu s klientem
Na dotaz
Brno
Prezenční
objednat Cena
4 600 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Umění zpětné vazby v komunikaci
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace? Zajímá vás, jak využívat zpětnou vazbu? Jak sdělit citlivou informaci a jak to „ustát“ v roli příjemce? Jak (se) neurazit? Jak pracovat s emocemi? Kurz je určen všem zájemcům, kteří potřebují zlepšit a…
Na dotaz
Sovia
Hlas, dech a zpěv jako nástroje psychohygieny
Seznamte se zážitkovou formou s vybranými metodami a technikami práce s hlasem, dechem a zpěvem. Na kurzu se budete věnovat návratu k přirozenému hlasu, který se nesoustředí na výkon, ale na prožitek. V bezpečném prostředí si budete moci vyzkoušet…
27.11.2024
Diecézní charita Brno
Dluhové poradenství v sociálních službách
Setkání se zadluženým klientem s sebou nese zvýšenou potřebu znalostí z finanční oblasti. Kurz je prakticky zaměřený, poskytuje informace z běžné praxe a příklady prezentuje na kazuistikách klientů.
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Přístup zaměřený na řešení v praxi
Kurz představí psychoterapeutický směr Přístup zaměřený na řešení a zaměří se na jeho využití v praxi sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. Jednotlivá témata: Seznámení se s filozofií, myšlením a principy přístupu zaměřeného na…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých
Kurz akreditovaný MPSV. Kurz interaktivně a dialogicky vychází z vyjádřených potřeb, přání a zájmů účastníků, které - v rámci daném časovým rozsahem - pak rozvíjí a zodpovídá multidisciplinární lektorský tým složený ze dvou pracovnic mobilního…
Na dotaz
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně…
Základní techniky muzikoterapie při práci s klientem II
Jedná se o volné pokračování kurzu Základy muzikoterapie při práci s klientem. Účastníci se seznámí s dalšími muzikoterapeutickými přístupy, které pak budou moci aplikovat v práci s klienty. Kurz je koncipován především prakticky. V průběhu kurzu…
Na dotaz
Diecézní charita Brno

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Dítě v centru
Dítě v centru Akreditace MPSV č.: A2017/0314-SP počet hodin: 24 počet účastníků: 16 Kurz představuje českou adaptaci dlouhodobě rozvíjené mezinárodní metodiky No Kids in the Middle. Jde o roky prověřený terapeutický přístup využívající skupinové…
Na dotaz
SPONDEA, z.ú.
Syndrom vyhoření a jeho prevence prostřednictvím…
Kurz poskytne účastníkům vhled do problematiky syndromu vyhoření a stresu, jeho projevů a zvládání, seznámí se základy duševní hygieny a zachování psychické pohody.
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Manipulace a jak se proti ní bránit v pomáhajících profesích
Hlavními cíli kurzu jsou rozeznání manipulativních postupů protistrany a umění vhodné reakce na manipulaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz popisuje partnerské jednání založené na rovnováze ve vzájemném…
Na dotaz
Společnost Podané ruce o.p.s.