Zvládání agrese v kontaktu s klientem

Anotace:
Kurz nabízí bezpečné prostředí pro vyjádření vlastní agrese, obeznámení se s vlastními tendencemi k projevům agrese a možnostmi jejich zvládání.

Popis kurzu:
Základem kurzu je praktický intenzivní nácvik šetrné fyzické sebeochrany, vedoucí k zajištění vlastního bezpečí při zachování respektu a důstojnosti ke klientovi. Vždy je zohledněn individuální potenciál každého jednotlivého účastníka kurzu. Tématem je i problematika verbální agrese. Kurz také nabízí prostor k analýze a hledání individuálně využitelných řešení konkrétních verbálních a fyzických situací prožitých účastníky. Jednotlivá témata: úvod do pojetí agrese, reakce a jednání, způsoby zvládnutí základní filozofie praktické sebeochrany a zahájení praktického fyzického nácviku: Úchopy za zápěstí a předloktí teorie agrese, popis reaktivních nedovedných způsobů a dovedných způsobů jednání pro zvládání - deeskalaci agrese. praktický fyzický nácvik, ochrana osobního prostoru pracovníka a bezpečný postoj v případě rizika fyzické agrese. praktický fyzický nácvik, úchopy za oděv a škrcení praktický fyzický nácvik, úchopy formou obejmutí konkretizace ohrožujících situací pracoviště jako uspořádaný prostor pro bezpečný výkon profese praktický fyzický nácvik, úchopy za vlasy předcházení eskalaci jednání spojeného s agresí - preventivní opatření. praktický verbální nácvik, modelová situace verbální agrese praktický fyzický nácvik, zásah a pacifikace klienta ve více osobách a napadení předměty praktický fyzický nácvik, konkrétní situace účastníků a ověřování získaných dovedností

Nabyté znalosti a dovednosti:
Cílem kurzu je získání orientace a sebejistoty při zažívání agrese ze strany klientů/uživatelů služeb, Lektoři: Mgr. Michal Horák a Daniel Kaucký, DiS.

Zvládání agrese v kontaktu s klientem
13.10.2021 - 14.10.2021
Brno
Prezenční
Cena
3 560 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Dluhy, exekuce, insolvence - jak pomoci klientovi v dluzích
Úvod - Zahájení, představení, očekávání. Úvod do problematiky dluhů a finanční tísně. Vymáhací proces - teoretická a praktická část - Vymáhací proces v teorii a praxi (věřitelé, exekutoři). Exekuční proces - teoretická a praktická část - Práva a…
11.11.2021
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Klíč k vyjednávání aneb konečně se domluvíme
Vyjednávání je velkou součástí našeho života. Denně vyjednáváme v zaměstnání se svými kolegy, nadřízenými, podřízenými, dodavateli a zákazníky ohledně cen, smluv, kvality a mnohých dalších věcí. V neposlední řadě také denně vyjednáváme v našich…
3.11.2021
Diecézní charita Brno
Kreativita jako nástroj rozvoje kvality v sociálních službách
Kreativita v životě je přirozená pro každého člověka. Být kreativní v dospělosti znamená, že jsme schopni řešit problémy různými způsoby, jsme ochotni a dovolíme si měnit stereotypy, na které jsme si zvykli, ve kterých vidíme jistotu. Pro každého…
3.11.2021
Zřetel, s.r.o.

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Práce s klientem

Slovní sebeobrana
Vzdělávací program Slovní sebeobrana je určen všem pracovníkům v celé oblasti sociální práce. Obsah je zaměřen na maximum praktických příkladů, cvičení pro situace, ve kterých se pracovníci sociálních služeb setkávají s uživateli, s rodinou…
18.11.2021
Zřetel, s.r.o.
Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka
Principy poskytování sociální služby v úzkém propojení s etickým chováním, morálkou, mravností a svědomím. Práva, oblast porušování práv klientů, střet zájmů. Práva a ochrana pečujících. Principy poskytování sociálních služeb (důstojnost,…
26.10.2021
Zřetel, s.r.o.
Expresivní techniky pro práci se skupinou osob s duševním…
Školení přibližuje posluchačům poznatky o duševním onemocnění a expresivních přístupech. První část bude vedena jako teoretická – přiblížení problematiky etiologie a klasifikace duševních onemocnění, charakteristika jednotlivých skupin duševních…
20.10.2021
Zřetel, s.r.o.