Opatrovnictví - majetek a dluhy

Pořadatel kurzu:
TSM, spol. s r. o.

Popis kurzu:
Seminář je určen pro opatrovníky osob omezených ve svéprávnosti, zaměstnance obcí vykonávajících úkoly veřejného opatrovníka a jejich nadřízeným pracovníkům (včetně starostů), jakož i dalším osobám, jež se věnují problematice veřejného opatrovnictví.
Cílem kurzu je seznámit účastníky s aktuálními problémy veřejného opatrovnictví v oblasti správy majetku a řešení dluhové problematiky opatrovanců. Podstatnou součástí výkladu je rozbor aktuálních problémů účastníků.
Program semináře: Novinky a aktuální postřehy z praxe v oblasti opatrovnictví se zaměřením na praktické problémy v životě opatrovníků, soupis jmění a vyúčtování správy (včetně příslušných vzorů), schválení právního jednání soudem, dluhy a jejich řešení (včetně aktuální judikatury), nakládání s finančními prostředky, podání soudu týkající se jmění, ....
Diskuse, dotazy (již v průběhu).
Opatrovnictví - majetek a dluhy
Na dotaz
PRAHA 1
Prezenční
Cena
1 990 Kč

Máte otázky ke kurzu? Pošlete zprávu pořadateli.

Abychom Vám mohli službu poskytnout, potřebujeme Váš SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Uděluji JCMM, z. s. p. o., sídlo Česká 166/11, 602 00 Brno, IČO: 750 64 707 (JCMM) souhlas se zpracováním svých osobních a citlivých údajů, které jsem uvedl/a v tomto formuláři, a údajů, které JCMM poskytnu při kariérovém poradenství realizovaném JCMM.

S mými osobními a citlivými údaji může JCMM nakládat způsobem a v největším rozsahu stanoveném v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a dále v obecném nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, a to za účelem mé účasti na aktivitách JCMM.

JCMM moje osobní a citlivé údaje neposkytne bez mého souhlasu třetím osobám s výjimkou kontrolních a nadřízených orgánů. Svůj souhlas uděluji JCMM na dobu neurčitou.

Beru na vědomí, že podle obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů mám právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,
  • požadovat po JCMM informaci, jaké moje osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto údajů,
  • vyžádat si u JCMM přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
  • požadovat po JCMM výmaz těchto osobních údajů
  • na přenositelnost údajů,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

Nevybrali jste si?

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Ostatní

Úvod do problematiky zákona o pomoci v hmotné nouzi – včetně…
Seminář je určen pro pracovníky na obcích, na krajských úřadech, na Úřadu práce, v sociálních službách, v neziskových organizacích apod., kteří potřebují získat informace o nepojistných dávkových systémech, především o systému pomoci v hmotné nouzi.…
22.10.2024
Ludmila Novotná, vzdělávací agentura,…
Umění zpětné vazby
Umění zpětné vazby je intenzivní kurz, kde se frekventanti dozví a prakticky si vyzkouší jakým způsobem dávat pozitivní i negativní zpětnou vazbu. Ať už v komunikaci s klienty, spolupracovníky nebo dalšími lidmi.
Na dotaz (+4 další)
Diecézní charita Brno
Základy emoční inteligence
Kurz zahrnuje základní pohled na teorii krize. Seznamuje s různými pohledy na krizi dle kontextu nazírání, dále se zaměřuje na různé příčiny krize a na možnosti poskytování odborné pomoci při krizi v životě člověka. Teoretické základy pak budou…
Na dotaz
Sovia

Prohlédněte si další kurzy v podkategorii Sociální péče » Pracovník v sociálních službách

Komunikace s umírajícími a jejich rodinami
Kurz komunikace s umírajícími a jejich rodinami je určen pro ty, kteří se setkávají s nevyléčitelně nemocnými a umírajícími a pro všechny, které toto téma zajímá. Cílem kurzu je, aby profesionál, který doprovází nevyléčitelně nemocného, měl téma…
Na dotaz
Diecézní charita Brno
Metody práce s lidmi s duševním onemocněním v sociálních službách
Kurz umožňuje účastníkům lépe porozumět potřebám lidí s duševním onemocněním a seznámit je s možnostmi práce s nimi v sociálních službách.
Na dotaz (+1 další)
Diecézní charita Brno
Práce s agresí, vztekem a naštvaností
V rámci kurzu se účastníci naučí základy práce s agresí, vztekem a naštvaností. Dokážou lépe zvládnout svoje agresivní chování, ať už v aktivní nebo pasivní formě. Získají více nástrojů, jak pracovat s naštvaným klientem a budou schopni lépe udržet…
12.11.2024
CETERAS s.r.o.