Práce s klientem

kurzů a vzdělávacích aktivit

vzdělavatelů
Práce s klientem

Pokud zvolíte doplnění kvalifikace nebo rekvalifikační kurz pro práci s klientem, prohloubíte své znalosti, dovednosti a kompetence v práci s klienty v jejich přirozeném prostředí.









Manipulace a jak s ní pracovat
24.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Emoční inteligence, pozornost a pozorování v sociální praxi
26.1.2022 - 27.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Etika v sociálních službách pohledem sociálního pracovníka
26.1.2022 - 27.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Komunikace s klientem se specifickým chováním
26.1.2022 - 27.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu
26.1.2022 - 27.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Slovní sebeobrana
27.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Teorie a metody sociální práce
27.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Chatové poradenství I. a II.
Kurz účastníky provede základními otázkami chatového poradenství. Budeme se věnovat problematice chatování v oblasti poradenské a krizové komunikace s klientem. Z pohledu témat: techniky práce při poskytování služby, hranice, možnosti a specifika a…
28.1.2022 - 30.1.2022
Modrá linka, z. s.
Metodické předpisy v praxi organizace a pracovní náplň pozice…
31.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Specifika komunikace s lidmi se syndromem demence
31.1.2022 - 1.2.2022
Zřetel, s.r.o.
Základy krizové intervence
31.1.2022
Zřetel, s.r.o.
Sebemotivace, motivace, prokrastinace - jak překonat brzdy a…
1.2.2022
Zřetel, s.r.o.
Úvod do práce s klienty v multisenzorickém prostředí (snoezelen)
1.2.2022 - 2.2.2022
Zřetel, s.r.o.
1 2 3 ... 21 22 23